Μετά την απομάκρυνση του πρώην CEO, Carlos Tavares, η Stellantis επιταχύνει τις προσπάθειες για ενίσχυση των ευρωπαϊκών της δραστηριοτήτων. Η εταιρεία προχώρησε σε σειρά ενεργειών, όπως η σύγκληση συνάντησης ηγετών στο Άμστερνταμ, η επιστροφή στην ACEA (Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων) και ο διορισμός νέων επικεφαλής στις δύο μεγαλύτερες αγορές, τη Γαλλία και τη Γερμανία.
Αυστηροί στόχοι για το 2025
Ο επικεφαλής της Stellantis για την Ευρώπη, Jean-Philippe Imparato, συναντήθηκε με ενώσεις αντιπροσώπων στις 4 Δεκεμβρίου για να καθορίσει νέους στόχους. Ο κύριος στόχος είναι η αύξηση του μεριδίου αγοράς και των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων (EV), προκειμένου να καλυφθούν οι αυστηροί κανονισμοί εκπομπών CO2 που θα τεθούν σε ισχύ από το 2025.
Η εταιρεία αντιμετωπίζει δυσκολίες, καθώς το μερίδιο αγοράς της στην Ευρώπη έπεσε στο 15,7%, από 17% το 2023, ενώ οι συνολικές ταξινομήσεις μειώθηκαν κατά 7% στα 1,7 εκατομμύρια οχήματα.
Επιστροφή στην ACEA
Με την επιστροφή της στην ACEA, η Stellantis φιλοδοξεί να συμμετάσχει ενεργά σε κοινές δράσεις για την αυτοκινητοβιομηχανία. “Η Stellantis ανυπομονεί να συνεργαστεί με τους υπόλοιπους εταίρους για έναν κοινό οδικό χάρτη που θα υποστηρίζει τη μετάβαση στα EV και θα διασφαλίζει την ανταγωνιστικότητα”, ανέφερε σε ανακοίνωση.
Διοικητικές αλλαγές
Ο Florian Huettl, CEO της Opel, αναλαμβάνει επικεφαλής της Stellantis για τη Γερμανία, ενώ ο Xavier Duchemin διορίζεται επικεφαλής για τη Γαλλία, σε μια περίοδο όπου οι πωλήσεις της εταιρείας στη χώρα μειώθηκαν κατά 13% τον Νοέμβριο.
Προκλήσεις στην Ιταλία
Στην Ιταλία, η εταιρεία προσπαθεί να αντιμετωπίσει την πτώση της παραγωγής, ειδικά στο εργοστάσιο Mirafiori. Ο Imparato δεσμεύτηκε να εισαγάγει μια υβριδική έκδοση του FIAT 500 μέχρι το τέλος του 2025, προκειμένου να ενισχύσει τις πωλήσεις.
Με αυτές τις ενέργειες, η Stellantis προσπαθεί να αποκαταστήσει τη θέση της στην Ευρώπη και να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αγοράς και των κανονιστικών πλαισίων.