Αν και τα αποτελέσματα β’ τριμήνου της Ferrari έδειξαν συγκρατημένη αύξηση εσόδων κατά 4%, η στασιμότητα στις πωλήσεις και η αδυναμία παροχής σαφών προβλέψεων για το υπόλοιπο έτος προκάλεσαν πτώση άνω του 10% στη μετοχή της εταιρείας.
Αύξηση εσόδων αλλά μειωμένη ορατότητα
Τα έσοδα αυξήθηκαν ελαφρώς, ωστόσο υστέρησαν των εκτιμήσεων των αναλυτών, ενώ τα κέρδη κινήθηκαν ελαφρώς υψηλότερα. Παρότι η Ferrari αναμένει μειωμένο βιομηχανικό κόστος το β’ εξάμηνο του 2025, απέφυγε να δώσει συγκεκριμένες εκτιμήσεις για τις πωλήσεις, δημιουργώντας προβληματισμό στην αγορά.
Προσαρμογή στα νέα εμπορικά δεδομένα
Η πρόσφατη συμφωνία ΗΠΑ-ΕΕ για μείωση των δασμών στα εισαγόμενα αυτοκίνητα από 27,5% σε 15% δίνει ελαφρύνσεις στον κλάδο. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι υψηλότερος από τον προγενέστερο δασμό 2,5%. Η Ferrari, που παράγει όλα τα οχήματά της στην Ιταλία, δεν έχει τη δυνατότητα μεταφοράς παραγωγής στις ΗΠΑ, παρά την ισχυρή παρουσία της εκεί.
Ποντάροντας στο brand
Οι επενδυτές στρέφονται στην ικανότητα της Ferrari να μετακυλίσει τα κόστη στους εύπορους πελάτες της, αξιοποιώντας τη μοναδική της επωνυμία. Η εταιρεία σχεδιάζει αυξήσεις έως και 10% στις τιμές ορισμένων μοντέλων στις ΗΠΑ από τον Μάρτιο, ως απάντηση στους δασμούς.
Οι παραγγελίες είναι αρκετές και οι ακυρώσεις ελάχιστες, γεγονός που υπογραμμίζει την ικανότητά μας να ζητούμε υψηλότερες τιμές από τον ανταγωνισμό
Ανταγωνισμός και ηλεκτροκίνηση
Η Lamborghini κατέγραψε ρεκόρ παραδόσεων το α’ εξάμηνο του 2025, χάρη στην υψηλή ζήτηση για plug-in υβριδικά μοντέλα, παρά τη μείωση κερδών κατά 6%. Η Ferrari αναμένεται να παρουσιάσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της τον Οκτώβριο, μπαίνοντας πιο δυναμικά στην κούρσα της ηλεκτροκίνησης.