Η Ferrari δεν αποτελεί πλέον αποκλειστικό προνόμιο των μεγαλύτερων ηλικιακών ομάδων, καθώς όλο και περισσότεροι νέοι κάτω των 40 ετών επιλέγουν να αποκτήσουν ένα από τα πολυτελή μοντέλα της.
Η αλλαγή στη βάση πελατών της Ferrari
Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Benedetto Vigna, το 40% των νέων πελατών ανήκει πλέον σε αυτή την ηλικιακή κατηγορία. Ο ίδιος αποδίδει αυτή τη μεταβολή στη στρατηγική και την ομάδα της Ferrari.
Στρατηγική περιορισμένης παραγωγής
Η Ferrari διατηρεί σταθερή τη φιλοσοφία της αποκλειστικότητας, κρατώντας περιορισμένη την παραγωγή ώστε να εξασφαλίζει υψηλή ζήτηση. Ο ίδιος ο Enzo Ferrari είχε δηλώσει:
Η εταιρεία θα παραδίδει πάντα ένα αυτοκίνητο λιγότερο από αυτό που απαιτεί η αγορά
Αυτή η τακτική εξακολουθεί να εφαρμόζεται, με τον χρόνο αναμονής για ένα νέο μοντέλο να ξεπερνά τα δύο χρόνια.
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Η Ferrari δεν εστιάζει μόνο στο παρόν, αλλά προετοιμάζεται και για το μέλλον. Στις 9 Οκτωβρίου, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό όχημα. Πρόκειται για ένα από τα έξι νέα μοντέλα που αναμένεται να λανσάρει φέτος.
Ο Vigna αναφέρει σχετικά:
«Κάποιοι πελάτες δεν θα αγοράσουν ποτέ ηλεκτρική Ferrari, αλλά άλλοι δηλώνουν πως θα αποκτήσουν μόνο ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο».
Με αυτόν τον τρόπο, η Ferrari διαμορφώνει το μέλλον της, προσφέροντας επιλογές που καλύπτουν τόσο τους λάτρεις των κινητήρων εσωτερικής καύσης όσο και όσους επιλέγουν την ηλεκτροκίνηση.