ΙΝΚΑ: Τι πρέπει να γνωρίζετε για κρατήσεις σε ξενοδοχεία και Airbnb

Το ΙΝΚΑ εξηγεί στους καταναλωτές τι ισχύει για προκαταβολές, ακυρώσεις και υποχρεώσεις ξενοδόχων σε κρατήσεις ξενοδοχείων και Airbnb.
Νέοι κανόνες για Airbnb

Το ΙΝΚΑ – Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας – ενημερώνει τους πολίτες για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που αφορούν τις κρατήσεις σε ξενοδοχεία και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, όπως το Airbnb.

Υποχρεώσεις ξενοδόχου ή ιδιοκτήτη

  • Υποχρέωση παροχής όλων των ανέσεων και υπηρεσιών που διαφημίζονται (π.χ. internet, πισίνα, στάθμευση κ.ά.)
  • Απάντηση για αποδοχή ή όχι της κράτησης εντός 3 ημερών
  • Ανάρτηση πινακίδας με θεωρημένες τιμές σε κάθε δωμάτιο (δωμάτιο, γεύματα, επιπλέον χρεώσεις)

Προκαταβολή

  • Δεν επιτρέπεται να ξεπερνά το 25% του συνολικού κόστους διαμονής
  • Δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από το ημερήσιο μίσθωμα
  • Σε περίπτωση ακύρωσης τουλάχιστον 21 ημέρες πριν, επιστρέφεται ολόκληρη η προκαταβολή

Ακύρωση κράτησης – Τι ισχύει

  1. 21 ημέρες ή περισσότερο πριν την άφιξη: Δεν υπάρχει επιβάρυνση και επιστρέφεται η προκαταβολή.
  2. Λιγότερο από 21 ημέρες πριν την άφιξη: Καταβάλλεται το 50% του συμφωνηθέντος ποσού.

Επικοινωνία με ΙΝΚΑ

Για οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με κρατήσεις και διαμονές μπορείτε να επικοινωνείτε: