Το ΙΝΚΑ – Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας – ενημερώνει τους πολίτες για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που αφορούν τις κρατήσεις σε ξενοδοχεία και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, όπως το Airbnb.
Υποχρεώσεις ξενοδόχου ή ιδιοκτήτη
- Υποχρέωση παροχής όλων των ανέσεων και υπηρεσιών που διαφημίζονται (π.χ. internet, πισίνα, στάθμευση κ.ά.)
- Απάντηση για αποδοχή ή όχι της κράτησης εντός 3 ημερών
- Ανάρτηση πινακίδας με θεωρημένες τιμές σε κάθε δωμάτιο (δωμάτιο, γεύματα, επιπλέον χρεώσεις)
Προκαταβολή
- Δεν επιτρέπεται να ξεπερνά το 25% του συνολικού κόστους διαμονής
- Δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από το ημερήσιο μίσθωμα
- Σε περίπτωση ακύρωσης τουλάχιστον 21 ημέρες πριν, επιστρέφεται ολόκληρη η προκαταβολή
Ακύρωση κράτησης – Τι ισχύει
- 21 ημέρες ή περισσότερο πριν την άφιξη: Δεν υπάρχει επιβάρυνση και επιστρέφεται η προκαταβολή.
- Λιγότερο από 21 ημέρες πριν την άφιξη: Καταβάλλεται το 50% του συμφωνηθέντος ποσού.
Επικοινωνία με ΙΝΚΑ
Για οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με κρατήσεις και διαμονές μπορείτε να επικοινωνείτε:
- Τηλεφωνικά: 210 3632443
- Κινητό (24 ώρες): 6945888409
- inka.gr