Το Public Group εισέρχεται σε ένα νέο κεφάλαιο στρατηγικής ανάπτυξης, ανακοινώνοντας την τοποθέτηση του Δημήτρη Γαλάνη στη θέση του CEO. Η αλλαγή ηγεσίας ακολουθεί την ολοκλήρωση ενός επιτυχημένου κύκλου υπό τον Ρόμπυ Μπουρλά, ο οποίος αποχωρεί από τον ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου έπειτα από τέσσερα χρόνια εντυπωσιακής πορείας.
Το διοικητικό συμβούλιο του Ομίλου ευχαριστεί θερμά τον Ρόμπυ Μπουρλά για τη στρατηγική του συνεισφορά και την καθοριστική του ηγεσία.
Η μεταμόρφωση του Public υπό τον Ρόμπυ Μπουρλά
Κατά τη διάρκεια της θητείας του, ο κ. Μπουρλάς ηγήθηκε ενός πλήρους μετασχηματισμού του Ομίλου, ενισχύοντας την παρουσία των Public σε Ελλάδα και Κύπρο. Σημαντικά επιτεύγματα αυτής της περιόδου περιλαμβάνουν:
- Συνεργασίες με iRepair, Klarna και BoxNow
- Απορρόφηση της MediaMarkt
- Ίδρυση του καινοτόμου Public + home
- Αναστροφή ζημιών €17 εκατ. σε λειτουργική κερδοφορία €30 εκατ.
Τα Public κατέχουν πλέον την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά ως omnichannel retailer, με πάνω από 35% των πωλήσεων να προέρχονται από ψηφιακά κανάλια και δείκτη ικανοποίησης πελατών που ξεπερνά το 78 (NPS).
Η εμπειρία και το όραμα του Δημήτρη Γαλάνη
Ο Δημήτρης Γαλάνης φέρνει μαζί του εκτενή εμπειρία στον κλάδο του λιανεμπορίου και της τεχνολογίας. Έχει διατελέσει:
- CEO της Praktiker Hellas, οδηγώντας τον οργανισμό σε ανασυγκρότηση και αύξηση πωλήσεων
- Chief Commercial Officer στη DixonsCarphone (Κωτσόβολος)
- Εμπορικός Διευθυντής στο Πλαίσιο
Έχει διακριθεί για τη στρατηγική του σκέψη και την ικανότητα να ενισχύει την επιχειρησιακή ανθεκτικότητα, ακόμα και σε περιόδους κρίσεων.
Η νέα αναπτυξιακή στρατηγική του Public
Το νέο κεφάλαιο του Ομίλου Public περιλαμβάνει:
- Άνοιγμα και πλήρη ανακαίνιση πέντε καταστημάτων (Μαρούσι, Smart Park, Κέρκυρα, Πατήσια, Ν. Ερυθραία)
- Ενίσχυση πολυκαναλικής παρουσίας
- Διατήρηση του πελατοκεντρικού μοντέλου λειτουργίας
Η Διοίκηση επενδύει σε ένα σύγχρονο, ευέλικτο και αποτελεσματικό λειτουργικό μοντέλο, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για καινοτομία και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.