Coca-Cola: Σάρωσε με 60 βραβεία στα Promotional Marketing Awards 2025

Με 60 βραβεία και τον τίτλο Brand of the Year, η Coca-Cola πρωταγωνίστησε στα Promotional Marketing Awards 2025.
Αύξηση κερδών Coca-Cola HBC και νέοι στόχοι ανάπτυξης για το 2024

Η Coca-Cola στην Ελλάδα, μέσω της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola Hellas, απέσπασε συνολικά 60 βραβεία στα φετινά Promotional Marketing Awards 2025, αποδεικνύοντας για ακόμη μια χρονιά τη δυναμική της στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.

Εντυπωσιακή παρουσία της Coca-Cola Τρία Έψιλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον διακρίθηκε με 39 βραβεία (2 Platinum, 8 Gold, 17 Silver και 12 Bronze), για ενέργειες προώθησης προϊόντων όπως τα Coca-Cola, Schweppes και Sprite, αλλά και για το ευρύτερο χαρτοφυλάκιό της. Ξεχώρισαν:

  • Το λανσάρισμα του Sprite Zero Sugar (Platinum – Best Launch/Awareness Activation)
  • Ο διαγωνισμός Bar Masters της Schweppes (Platinum – Best Prize Activation)

Οι βραβεύσεις αφορούν καμπάνιες λανσαρίσματος, βιωματικές δράσεις, θεματικά events και καινοτόμες εφαρμογές Augmented Reality.

Δυναμική και η Coca-Cola Hellas

Η Coca-Cola Hellas απέσπασε 20 βραβεία (4 Platinum, 9 Gold, 4 Silver και 3 Bronze) για δράσεις που περιλάμβαναν:

  • Coca-Cola Christmas Truck Tour 2025
  • Fanta Καρναβάλι
  • Powerade Μαραθώνιος
  • Coca-Cola Scan & Scoot και πολλές άλλες πρωτοβουλίες

Η συνολική απόδοση των δύο εταιρειών στις φετινές βραβεύσεις αναδεικνύει την ηγετική θέση της Coca-Cola στην ελληνική αγορά στον τομέα της προωθητικής στρατηγικής και της εμπειρίας καταναλωτή.