Σημαντική αναγνώριση για τις δράσεις του Όμιλου Attica, καθώς απέσπασε συνολικά 21 διακρίσεις στην τελετή απονομής των Tourism & Travel Marketing Awards 2025, που πραγματοποιήθηκε στις 12 Μαΐου. Ο Όμιλος βραβεύθηκε για ενέργειες που προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη, την κοινωνική υπευθυνότητα και την αναβάθμιση της εμπειρίας επιβατών.
Πρωτοπορία σε βιωσιμότητα και εξυπηρέτηση πελατών
Οι διακρίσεις περιλαμβάνουν:
- 1 βραβείο Platinum & Gold
- 9 Gold
- 7 Silver
- 3 Bronze
Οι βραβεύσεις απονεμήθηκαν σε δράσεις των εταιρειών του Ομίλου: Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines.
Κορυφαία in-house ομάδα marketing
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η ομάδα Marketing του Ομίλου αναδείχθηκε “In-House Marketing Team of the Year”, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της επιτυχίας στον τομέα του ταξιδιωτικού marketing.
Οι δράσεις που αναγνωρίστηκαν
Οι βραβεύσεις καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα στρατηγικών και ενεργειών, μεταξύ των οποίων:
- Η ενσωμάτωση της στρατηγικής ESG και η προσήλωση στη βιώσιμη επιχειρηματικότητα.
- Η αναβάθμιση της επιβατικής εμπειρίας μέσω καινοτόμων πρακτικών marketing.
- Το πρόγραμμα Seasmile, που προσφέρει προστιθέμενη αξία στους επιβάτες.
- Η εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών για υγεία και ασφάλεια.
- Η υποστήριξη τοπικών κοινωνιών και η ισότιμη πρόσβαση στον τουρισμό.
Ο Όμιλος συνεχώς ενσωματώνει τις αρχές ESG σε κάθε πτυχή της λειτουργίας του, ενισχύοντας ουσιαστικά τις τοπικές κοινωνίες και την εμπειρία των επιβατών
Με αυτές τις διακρίσεις, ο Όμιλος Attica επιβεβαιώνει τον ηγετικό του ρόλο στην ελληνική ακτοπλοΐα, προσφέροντας υπηρεσίες με υπευθυνότητα, καινοτομία και κοινωνική ευαισθησία.