Μια ιστορική μάρκα σαμπάνιας με ρίζες στον 19ο αιώνα επανεμφανίζεται δυναμικά στην αγορά. Η Champagne de Lossy, που ιδρύθηκε το 1862 από τον βαρόνο Ανρί Αλεξάντρ ντε Λόσι, κάνει το ντεμπούτο της ξανά με στόχο την υψηλή κατηγορία καταναλωτών.
Επανεκκίνηση με φόντο εμπορικές εντάσεις
Το νέο λανσάρισμα έρχεται σε μια περίοδο έντονης πίεσης για τον κλάδο, με τις αποστολές σαμπάνιας να έχουν μειωθεί κατά 9,2% τον προηγούμενο χρόνο και τις εξαγωγές στις ΗΠΑ να επιβαρύνονται με δασμούς 10%. Παρ’ όλα αυτά, ο Σεμπαστιέν Μπεσόν, επικεφαλής της μάρκας και πρώην διευθυντής της Armand de Brignac, δηλώνει αισιόδοξος: «Υπάρχει ζήτηση για προϊόντα υψηλής ποιότητας και καινοτομίας».
Που και πόσο
Οι πρώτες φιάλες Brut θα κοστίζουν περίπου 339 δολάρια ή 300 ευρώ και θα διατίθενται σε επιλεγμένα καταστήματα της Γαλλικής Ριβιέρας, σε Κάννες, Σαιν-Τροπέ και Μονακό. Σύντομα, η διανομή θα επεκταθεί σε ΗΠΑ, Ασία και άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης.
Από την ιστορία στην αναβίωση
Η Champagne de Lossy είχε σταματήσει τη δραστηριότητά της μετά τη Μεγάλη Ύφεση. Το château στο Rilly-la-Montagne, όπου αρχικά παραγόταν η σαμπάνια, παρέμενε ανενεργό για δεκαετίες, μέχρι που ο Μπεσόν το επισκέφθηκε, ανακαλύπτοντας τα υπόγεια κελάρια του – τέσσερα επίπεδα κάτω από το έδαφος, λαξευμένα στο βράχο.
«Επαναλανσάρουμε ένα απόλυτο κόσμημα», δήλωσε ο Μπεσόν, που μετακόμισε από τη Νέα Υόρκη στη Γαλλία για να ηγηθεί του εγχειρήματος.
Η σύνδεση με την Armand de Brignac
Η Maison Cattier, παραγωγός της σαμπάνιας, είχε προμηθεύσει και την εμβληματική Armand de Brignac, η οποία απέκτησε φήμη ως «Ace of Spades» χάρη στον Jay-Z. Η επιτυχία αυτής της μάρκας αποτελεί πρότυπο για τη νέα προσπάθεια με τη Lossy.
Η επιχειρηματική ομάδα
Ο Μπεσόν συνεργάζεται με τον Αλεξάντρ Κατιέ, επικεφαλής της 13ης γενιάς της Maison Cattier, αλλά και με τον επενδυτή Χαντί Νεζίρ, Τούρκο υπήκοο με έδρα το Ντουμπάι, που μέσω της εταιρείας UB Holding έχει αποκτήσει τον έλεγχο του château.
Η αναβίωση της Champagne de Lossy, σε μια αγορά όπου κυριαρχούν οι μεγάλοι οίκοι όπως η LVMH, με τις μάρκες Dom Pérignon και Moët & Chandon, αποτελεί μια φιλόδοξη προσπάθεια να επανασυσταθεί μια premium μάρκα με διεθνείς βλέψεις.