Δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης πωλήσεων για τη McDonald’s στις ΗΠΑ

Η McDonald’s κατέγραψε μείωση 3,6% στις πωλήσεις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη από την αρχή της πανδημίας.
McDonald’s Chris Kempczinski

Η McDonald’s ανακοίνωσε σημαντική πτώση πωλήσεων για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, με μείωση 3,6% στα καταστήματα που λειτουργούν για τουλάχιστον έναν χρόνο. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη υποχώρηση από την αρχή της πανδημίας το 2020.

Επιφυλακτικοί καταναλωτές και καιρικές συνθήκες πιέζουν την αγορά

Η διοίκηση απέδωσε τη μείωση στις κακές καιρικές συνθήκες και τη συγκράτηση των καταναλωτών, ειδικά από τα χαμηλότερα και πλέον και τα μεσαία εισοδηματικά στρώματα.

Στις ΗΠΑ, η συνολική επισκεψιμότητα στα fast food από τα χαμηλότερα εισοδηματικά στρώματα μειώθηκε σχεδόν διψήφια σε σύγκριση με πέρυσι… τώρα βλέπουμε αντίστοιχη πτώση και από τα μεσαία εισοδήματα, δείχνοντας ότι η οικονομική πίεση επεκτείνεται

Chris Kempczinski, CEO

Ανάμεικτα τα οικονομικά αποτελέσματα

  • Κέρδη ανά μετοχή: $2,67 (προσαρμοσμένα), ελαφρώς πάνω από τις προβλέψεις
  • Έσοδα: $5,96 δισ., κάτω από τα αναμενόμενα $6,09 δισ.
  • Καθαρά κέρδη: $1,87 δισ. ή $2,60 ανά μετοχή, από $1,93 δισ. ή $2,66 πέρσι

Η μετοχή υποχωρούσε περίπου 2% στις προσυνεδριακές συναλλαγές.

Παγκόσμια πορεία και στρατηγική για ανάκαμψη

Σε διεθνές επίπεδο, οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα μειώθηκαν κατά 1%, ενώ στις αναδυόμενες αγορές (Ιαπωνία, Κίνα, Βραζιλία) αυξήθηκαν κατά 3,5%, ξεπερνώντας τις προβλέψεις. Η εταιρεία σχεδιάζει να τονώσει τη ζήτηση με προσφορές και την επαναφορά δημοφιλών προϊόντων όπως τα “snack wraps”.

Επενδυτικά σχέδια

Η McDonald’s διατηρεί το σχέδιο για άνοιγμα 2.200 νέων καταστημάτων το 2024, με προγραμματισμένες επενδύσεις ύψους 3 έως 3,2 δισ. δολαρίων.