Η Wyndham φέρνει το Super 8 στην Ιβηρική μέσω της Soliteight

Η Wyndham επεκτείνεται στην Ιβηρική με 40 νέα Super 8 ξενοδοχεία μέσω συνεργασίας με τη Soliteight.
Super 8

Η Wyndham Hotels & Resorts, ηγέτιδα στον παγκόσμιο χώρο των ξενοδοχειακών franchise με 25 brands και περίπου 9.300 μονάδες, ανακοίνωσε στρατηγική συνεργασία με τη Soliteight Hotel Projects SA για την αποκλειστική ανάπτυξη του brand Super 8® by Wyndham στην Ιβηρική Χερσόνησο.

Ανάπτυξη 40 ξενοδοχείων σε 10 χρόνια

Η Soliteight, ήδη συνεργάτης της Wyndham, θα αναλάβει την ανάπτυξη 40 ξενοδοχείων Super 8 στην Ισπανία και την Πορτογαλία έως το 2035. Στόχος είναι η κάλυψη της ζήτησης για ποιοτική και οικονομική διαμονή σε τουριστικά και εμπορικά σημεία. Το πρώτο ξενοδοχείο θα ανοίξει στη Λεϊρία της Πορτογαλίας το τέταρτο τρίμηνο του 2027.

Οικονομική διαμονή με ποιότητα

Το brand Super 8 είναι γνωστό παγκοσμίως για τη φιλοξενία, την αξιοπιστία και την εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής. Η είσοδός του στην Ιβηρική έρχεται εν μέσω τουριστικής έκρηξης, καθώς μόνο το 2024 η Ισπανία υποδέχτηκε 94 εκατ. διεθνείς επισκέπτες. Η Πορτογαλία παρουσίασε επίσης έντονη τουριστική άνοδο.

Η είσοδος του Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία είναι μια στρατηγική κίνηση για να κάνουμε τα ποιοτικά και οικονομικά ταξίδια πιο προσβάσιμα… Με την είσοδο ενός αναγνωρίσιμου brand σε βασικούς προορισμούς, εξασφαλίζουμε στους ταξιδιώτες εξαιρετική αξία χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα

Δημήτρης Μανίκης, Πρόεδρος EMEA της Wyndham

Ανταπόκριση στις ανάγκες της αγοράς

Η Wyndham στοχεύει στο κενό της αγοράς μεταξύ φθηνών επιλογών και ξενοδοχείων μεσαίας κατηγορίας, προσφέροντας συνέπεια, άνεση και βιωσιμότητα. Ο CEO της Soliteight, Rui Alpalhão, τόνισε ότι υπάρχει έλλειψη 10% σε επώνυμα οικονομικά ξενοδοχεία στην Ιβηρική, παρά την αύξηση 142% στο RevPAR από το 2019.

Το πλεονέκτημα Wyndham

Η Wyndham προσφέρει στους συνεργάτες της το «Wyndham Advantage», με επενδύσεις 350 εκατ. δολαρίων σε τεχνολογία, ισχυρό δίκτυο μάρκετινγκ και το πρόγραμμα πιστότητας Wyndham Rewards με 114 εκατ. μέλη, καλύπτοντας πάνω από το 1/3 των παγκόσμιων check-in.