Με αύξηση πωλήσεων +8% έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2025 για την Jumbo, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, με τον Μάρτιο να αποτελεί τη μοναδική αρνητική εξαίρεση. Ο όμιλος εκφράζει επιφυλάξεις για τις μεσοπρόθεσμες εξελίξεις, λόγω της αυξανόμενης διεθνούς αβεβαιότητας που προκαλεί ο νέος δασμολογικός πόλεμος.
«Η διεθνής αναταραχή από το νέο δασμολογικό πόλεμο οδηγεί -αναμφισβήτητα- το παγκόσμιο εμπόριο σε μια νέα πρωτόγνωρη ισορροπία, αυξάνοντας ταυτόχρονα την αβεβαιότητα για τις μεσοπρόθεσμες εξελίξεις», αναφέρει η ανακοίνωση του Ομίλου.
Στοιχεία τριμήνου και Μαρτίου
Παρά τη μείωση των πωλήσεων κατά -2% τον Μάρτιο, εξαιτίας της μετατόπισης της Αποκριάς, το σύνολο του πρώτου τριμήνου παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά +8%. Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου δείχνει θετική εξισορρόπηση, απορροφώντας το σοκ του Μαρτίου.
Ευνοϊκές συγκυρίες και προσδοκίες
Θετική συνέπεια των διεθνών εξελίξεων είναι η ενίσχυση των συναλλαγματικών ισοτιμιών και η σημαντική μείωση στις διεθνείς τιμές πετρελαίου. Αναμένονται περαιτέρω εκτιμήσεις για την πορεία του 2025, στην παρουσίαση των ετήσιων αποτελεσμάτων 2024 στις 28 Απριλίου.
Ανά χώρα απόδοση πωλήσεων
- Ελλάδα: -7% τον Μάρτιο, +10% το τρίμηνο
- Κύπρος: -8% τον Μάρτιο, +6% το τρίμηνο
- Βουλγαρία: +4% τον Μάρτιο, +2% το τρίμηνο
- Ρουμανία: +12% τον Μάρτιο, +6% το τρίμηνο
Δίκτυο καταστημάτων
Μέχρι τις 31 Μαρτίου 2025, ο Όμιλος διέθετε 89 καταστήματα: 53 στην Ελλάδα, 6 στην Κύπρο, 10 στη Βουλγαρία και 20 στη Ρουμανία. Διαθέτει επίσης ηλεκτρονικά καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Ρουμανία.
Μέσω συνεργασιών, λειτουργούν 40 καταστήματα με το brand JUMBO σε 7 χώρες (Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία, Μαυροβούνιο και Ισραήλ), με το τρίτο υπερκατάστημα στο Ισραήλ να ξεκινά τη λειτουργία του στις αρχές Απριλίου.