Παπουτσάνης: Άλμα 21% στις πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2025

Η Παπουτσάνης ξεκίνησε το 2025 με αύξηση 21% στον κύκλο εργασιών και ισχυρή ανάπτυξη σε επώνυμα προϊόντα και εξαγωγές.
Παπουτσάνης - Αύξηση τζίρου και νέες συνεργασίες το 2024

Διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης κατέγραψε η Παπουτσάνης το πρώτο τρίμηνο του 2025, με τον κύκλο εργασιών να ανέρχεται σε 17,2 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 21% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024.

Οι εξαγωγές συνέχισαν να αποτελούν βασικό άξονα ανάπτυξης, αντιπροσωπεύοντας το 61% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Συμβολή κατά τομέα δραστηριότητας

  • 28% από επώνυμα προϊόντα σε Ελλάδα και εξωτερικό
  • 15% από ξενοδοχειακές πωλήσεις
  • 42% από παραγωγές τρίτων
  • 15% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών

Επώνυμα προϊόντα: Ισχυρή διεύρυνση

Η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων εμφάνισε ανάπτυξη 26%, με αιχμή του δόρατος την είσοδο σε κατηγορίες οικιακής φροντίδας, όπου οι πωλήσεις σχεδόν διπλασιάστηκαν (+91%).

Παράλληλα, η προσωπική περιποίηση κατέγραψε άνοδο 4%, ενισχύοντας τη θέση της εταιρείας σε μια σταθερή αγορά.

Ξενοδοχειακά προϊόντα: Αύξηση εξαγωγών

Οι πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά αυξήθηκαν κατά 34%, με τα επώνυμα προϊόντα να καταγράφουν άνοδο 37%. Οι εξαγωγές ξενοδοχειακών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 48%.

Η εγχώρια αγορά κινήθηκε επίσης θετικά, με άνοδο 32% για το ίδιο διάστημα.

Ισχυρή ζήτηση για προϊόντα τρίτων

Η κατηγορία των προϊόντων τρίτων ενισχύθηκε κατά 21%, αποτέλεσμα της επέκτασης συνεργασιών με υπάρχοντες πελάτες.

Ανοδική πορεία σαπωνομαζών

Η κατηγορία των σαπωνομαζών σημείωσε αύξηση 5%, στηριζόμενη σε διεύρυνση του πελατολογίου και συνεχιζόμενη ζήτηση στο εξωτερικό.

Η προοπτική για το σύνολο της χρονιάς έχει θετικό πρόσημο, τόσο ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης των υφιστάμενων και της έναρξης σημαντικών νέων συνεργασιών, όσο και χάρη στην περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων των επωνύμων προϊόντων.

Η Παπουτσάνης συνεχίζει να επενδύει σε νέα προϊόντα και κανάλια, με στόχο τη διατήρηση της ισχυρής της πορείας τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.