H&M: Ασθενέστερες του αναμενόμενου οι πωλήσεις πρώτου τριμήνου

Οι πωλήσεις της H&M αυξήθηκαν μόλις 2% το πρώτο τρίμηνο, υπολείποντας των προσδοκιών των αναλυτών.
Η φθινοπωρινή συλλογή της H&M αυξάνει τις πωλήσεις παρά τα μειωμένα κέρδη

Η H&M ανακοίνωσε αποτελέσματα κατώτερα των προβλέψεων για το πρώτο τρίμηνο του 2025, εν μέσω μειωμένης ζήτησης και αυξημένου ανταγωνισμού στον χώρο της λιανικής ένδυσης.

Πωλήσεις και κέρδη κάτω από τις προσδοκίες

Οι συνολικές πωλήσεις της σουηδικής εταιρείας αυξήθηκαν μόλις 2% σε τοπικά νομίσματα, φτάνοντας τα 55,33 δισ. σουηδικές κορώνες (περίπου 5,5 δισ. δολάρια), κάτω από τις προβλέψεις των αναλυτών που ανέμεναν 55,86 δισ.

Τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 1,2 δισ. κορώνες, σημαντικά χαμηλότερα από τα 1,9 δισ. που ανέμενε η αγορά, με το λειτουργικό περιθώριο να περιορίζεται στο 2,2%.

Εξωτερικές πιέσεις και στρατηγικές επενδύσεις

Η εταιρεία απέδωσε τη μείωση στα κέρδη σε:

  • αρνητικούς εξωτερικούς παράγοντες
  • αυξημένες υποτιμήσεις
  • επενδύσεις στην ενίσχυση της προσφοράς προς τους πελάτες

Παρά τις πιέσεις, η H&M εκτιμά ότι αυτοί οι παράγοντες θα έχουν μικρότερη επίδραση στο δεύτερο τρίμηνο και προβλέπει αύξηση πωλήσεων 1% για τον Μάρτιο.

Δήλωση διοίκησης και μελλοντική στρατηγική

Οι πωλήσεις και τα κέρδη μας στο τρίμηνο ήταν κάπως ασθενέστερα από ό,τι προβλεπόταν – αλλά το πρώτο τρίμηνο είναι το μικρότερο τρίμηνο του έτους για εμάς από άποψη πωλήσεων και περιθωρίου κέρδους και είμαστε σίγουροι για τη συνέχεια

Daniel Ervér, CEO

Ο ίδιος υπογράμμισε τις βασικές προτεραιότητες της εταιρείας:

  1. ενίσχυση της προσφοράς προϊόντων
  2. βελτίωση της εμπειρίας αγορών
  3. ενδυνάμωση του εμπορικού σήματος

Στόχος είναι η μακροπρόθεσμη, κερδοφόρα και βιώσιμη ανάπτυξη.

Ανταγωνιστικές πιέσεις

Η H&M συνεχίζει να αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από τη Zara της Inditex, αλλά και από εταιρείες χαμηλότερου κόστους όπως η κινεζική Shein, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο αγοράς.