Η Nike εγκαταλείπει τις εκπτώσεις στο digital κανάλι της

Η Nike εγκαταλείπει τις εκπτώσεις στο Nike Digital και στρέφεται σε μοντέλο πλήρους τιμής, επενδύοντας σε marketing και νέες συνεργασίες.
Nike Digital

Η Nike προχωρά σε ριζική αλλαγή στρατηγικής, επανατοποθετώντας το Nike Digital ως αποκλειστικά «κανάλι πλήρους τιμής», απομακρυνόμενη από τις συχνές εκπτώσεις που χαρακτήριζαν μέχρι πρόσφατα το ψηφιακό της κατάστημα.

Νέα στρατηγική με έμφαση στο brand

Η απόφαση της εταιρείας παρουσιάστηκε στους επενδυτές, με την ηγεσία να επισημαίνει πως το νέο μοντέλο περιλαμβάνει την κατάργηση των προωθητικών ενεργειών και τον περιορισμό των εκπτώσεων, μεταφέροντας τις εκκαθαρίσεις αποκλειστικά στα Nike Factory Stores.

Μειώνουμε τις ημέρες προωθητικών ενεργειών, περιορίζουμε τα ποσοστά εκπτώσεων και μεταφέρουμε τις εκκαθαρίσεις στα Nike Factory Stores

Matthew Friend, CFO

Ο CEO Elliott Hill τόνισε πως τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2025 δεν πραγματοποιήθηκε ούτε μία ημέρα προσφορών στο Nike Digital στη Βόρεια Αμερική, όταν το 2024 υπήρχαν πάνω από 30.

Βραχυπρόθεσμη πτώση, μακροπρόθεσμη ανάκαμψη

Η Nike αναμένει διψήφια μείωση στην επισκεψιμότητα του digital καναλιού το 2026. Ωστόσο, εκτιμά πως η κατάσταση θα εξομαλυνθεί με την κυκλοφορία νέων προϊόντων και καινοτομιών.

Στο γ’ τρίμηνο, τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 11,3 δισ. δολάρια, σημειώνοντας πτώση 9% σε ετήσια βάση, καλύτερη πάντως από τις προβλέψεις αναλυτών για πτώση 11%.

Επένδυση σε marketing και συνεργασίες

Η εταιρεία εντείνει τις επενδύσεις της σε διαφήμιση και brand marketing, δαπανώντας 1,1 δισ. δολάρια σε δημιουργία ζήτησης, αυξημένα κατά 8% από πέρυσι. Ενδεικτικό είναι πως προβλήθηκε διαφημιστικό της Nike στο Super Bowl για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 30 χρόνια.

Παράλληλα, η Nike επιχειρεί να ενισχύσει τη σύνδεσή της με τον γυναικείο αθλητισμό, ανακοινώνοντας συνεργασία με την Kim Kardashian για το νέο brand NikeSkims.

Προκλήσεις στο μέλλον

Η νέα στρατηγική συνοδεύεται και από προκλήσεις, με τη Nike να προβλέπει πτώση του περιθωρίου μικτού κέρδους στο δ’ τρίμηνο λόγω περσινών εξόδων αναδιάρθρωσης αλλά και των εμπορικών δασμών από Κίνα και Μεξικό.