Σε κατ’ αρχήν συμφωνία για την εξαγορά σημαντικών εμπορικών σημάτων στον κλάδο των ελαίων κατέληξαν η ΜΙΝΕΡΒΑ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων ΑΕ και η Flora Food Group. Η συμφωνία περιλαμβάνει τα σήματα ελαιολάδου Άλτις και Ελάνθη, καθώς και των λοιπών ελαίων Φλώρα και Sol.
Η στρατηγική κίνηση της ΜΙΝΕΡΒΑ
Η κίνηση αυτή, η οποία τελεί υπό την αίρεση έγκρισης από τις Αρχές Ανταγωνισμού, αποτελεί μέρος της στρατηγικής της ΜΙΝΕΡΒΑ για περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά ελαιολάδου και συναφών προϊόντων. Με την απόκτηση αυτών των εμπορικών σημάτων, η εταιρεία επιδιώκει να εμπλουτίσει το ήδη ισχυρό χαρτοφυλάκιό της.
Η ΜΙΝΕΡΒΑ ΑΕ, με ιστορία 120 ετών στον κλάδο τροφίμων και επώνυμα προϊόντα όπως το Χωριό, το Pummaro, το ΤΟΠ, και το Φαστ, διαθέτει ευρύ χαρτοφυλάκιο που καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή σε ελαιόλαδο, προϊόντα τομάτας, ξίδι, μαργαρίνες, τυροκομικά και condiments.
Η ανακοίνωση της Flora Food
Από την πλευρά της, η Flora Food Greece, μέλος του Ομίλου Flora Food, επιβεβαίωσε την πώληση των παραπάνω σημάτων. Η πώληση συνδέεται με την ευρύτερη στρατηγική του Ομίλου να εστιάσει στην ανάπτυξη του βασικού του χαρτοφυλακίου.
«Η πώληση αυτών των εμπορικών σημάτων αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής απόφασης να επικεντρωθούμε στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των βασικών μας προϊόντων επάλειψης και στις κατηγορίες μη γαλακτοκομικών προϊόντων (κρέμες και τυριά) καθώς και υγρών μαργαρινών για μαγειρική χρήση», ανέφερε ο Ιωσήφ Βυθούλκας, Country Director της Flora Food Greece για Ελλάδα και Κύπρο.
Ο ίδιος επεσήμανε πως η εταιρεία διατηρεί την παρουσία της στην ελληνική αγορά, με κεντρικές μάρκες όπως οι Vitam, Becel, ProActiv, Φυτίνη και Super Fresco, στοχεύοντας στη σταθερή της ανάπτυξη στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.