Σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών και τα λειτουργικά της κέρδη κατέγραψε η Almi Foods το 2024, επιβεβαιώνοντας τη θετική της πορεία και θέτοντας τα θεμέλια για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2025.
Αύξηση EBITDA και νέα στρατηγική
Η εταιρεία ανακοίνωσε πως ο κύκλος εργασιών της άγγιξε τα 40 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3%, ενώ το EBITDA ενισχύθηκε κατά 9% σε σύγκριση με το 2023. Όπως σημειώνεται, η εξέλιξη αυτή προήλθε από:
- την ανάπτυξη των περισσότερο κερδοφόρων κωδικών προϊόντων
- και τη νέα στρατηγική εξορθολογισμού του κόστους λειτουργίας
Στροφή στην ελληνική αγορά και αύξηση πωλήσεων 70%
Η επέκταση της Almi Foods στην ελληνική αγορά με νέες συμφωνίες με αλυσίδες super market, όπως και η ανάπτυξη συνεργασιών με μεμονωμένα σημεία πώλησης, οδήγησαν σε αύξηση 70% στην αξία των πωλήσεων της εταιρείας στην Ελλάδα το 2024.
Η μετάβαση από τα premium deli προϊόντα σε κωδικούς καθημερινής κατανάλωσης, σχεδιασμένους αποκλειστικά για την ελληνική αγορά, αποτέλεσε κεντρικό άξονα του στρατηγικού πλάνου της εταιρείας.
Νέες επενδύσεις και στόχοι για το 2025
Το 2024, η εταιρεία δρομολόγησε επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 5 εκατ. ευρώ, ενώ σχεδιάζει για το 2025 αύξηση των πωλήσεων σε ποσοστό άνω του 70%. Οι προβλέψεις για το νέο έτος βασίζονται σε τρεις πυλώνες:
- Επέκταση της διανομής εντός Ελλάδας
- Άνοιγμα σε νέες διεθνείς αγορές
- Ανάπτυξη νέων προϊόντων και κατηγοριών
Νέα προϊόντα και ενίσχυση φυσικής παρουσίας
Κατά τη διάρκεια του 2024, η εταιρεία σύναψε συμφωνίες με σημαντικές αλυσίδες super market, όπως:
- ΑΒ Βασιλόπουλος
- Μασούτης
- ΜΕΤΡΟ / My Market
- Θανόπουλος, e-fresh, ΟΚ Markets, Ανεδήκ Κρητικός
Ταυτόχρονα, επέκτεινε τη διανομή σε μεμονωμένα σημεία πώλησης σε αστικά κέντρα και επαρχία. Για το 2025, στόχος της Almi Foods είναι η σύναψη συμφωνιών με το σύνολο των μεγάλων αλυσίδων λιανικής.
Νέες κατηγορίες και ανανέωση εικόνας
Η εταιρεία σχεδιάζει να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιό της με:
- σειρά plant-based προϊόντων
- νέα snacks
- κατεψυγμένα προϊόντα
- και νέες γεύσεις καθημερινής κατανάλωσης, όπως η Πάστα Λιαστής Ντομάτας με Τυρί Φέτα και Ελιά Καλαμών
Επιπλέον, έχει προχωρήσει σε συνολικό rebranding των συσκευασιών, με στόχο τη βελτιστοποίηση της παρουσίας στα ράφια.
Η Almi Foods, με έμφαση στην εγχώρια αγορά, φαίνεται έτοιμη να εδραιωθεί ως μία από τις πλέον δυναμικές ελληνικές εταιρείες του κλάδου τροφίμων τα επόμενα χρόνια.