Ανάπτυξη και νέα στρατηγική για την ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas το 2023-2024

Η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas σημείωσε ανάπτυξη το 2023-2024, παρά τις αυξημένες τιμές. Νέα στρατηγική One Unilever και διεύρυνση του περιφερειακού της ρόλου.
Unilever

Η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas κατέγραψε ανάπτυξη κατά τη διετία 2023-2024, παρά τις προκλήσεις που έφερε η αύξηση των τιμών πρώτων υλών, της ενέργειας και άλλων λειτουργικών εξόδων. Η εταιρεία διατήρησε την ανταγωνιστικότητά της, εστιάζοντας στην καινοτομία, τις προωθήσεις και τη συγκράτηση τιμών, με αποτέλεσμα τη μείωση των τιμών σε βασικά προϊόντα το 2024.

Ισχυρή αναπτυξιακή πορεία

Το 2023, η εταιρεία ακολούθησε στρατηγική ανάπτυξης και ενίσχυσε τις προωθητικές ενέργειες σε βασικά προϊόντα. Ως αποτέλεσμα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 379,5 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 10,7% σε σύγκριση με το 2022. Τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 16,2 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη στα 13,0 εκατ. ευρώ.

Πολιτική συγκράτησης τιμών το 2024

Το 2024, η εταιρεία εστίασε σε επενδύσεις στη διαφήμιση και στη διατήρηση χαμηλών τιμών μέσω προωθήσεων. Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, οι μέσες τιμές μειώθηκαν στα:

  • Καθαριστικά προϊόντα: -2,9%
  • Απορρυπαντικά: -9,0%
  • Παγωτά: -3,5%
  • Τρόφιμα: -5,5%

Νέα στρατηγική One Unilever

Από τον Ιανουάριο του 2025, η εταιρεία προσαρμόζεται στο νέο μοντέλο One Unilever, το οποίο θα ολοκληρωθεί μέσα στο έτος. Με αυτήν τη δομή, η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas αναβαθμίζεται σε περιφερειακό κέντρο, καλύπτοντας Κύπρο, Βαλκάνια και Βαλτικές χώρες, αναγνωρίζοντας την επιτυχημένη της πορεία.

Απόσχιση της δραστηριότητας του Παγωτού

Η Unilever αποφάσισε να διαχωρίσει τη δραστηριότητα του **παγωτού** μέσω απόσχισης και εισαγωγής της νέας εταιρείας στα χρηματιστήρια Άμστερνταμ, Λονδίνου και Νέας Υόρκης. Η έδρα της νέας εταιρείας θα βρίσκεται στην Ολλανδία, με στόχο τη μεγιστοποίηση της αξίας για τους μετόχους και την ολοκλήρωση του μετασχηματισμού έως το τέλος του 2025.