Η Birkenstock Holding κατέγραψε ισχυρή αύξηση 19% στις πωλήσεις της, αγγίζοντας τα 362 εκατομμύρια ευρώ το τελευταίο τρίμηνο του 2023. Η ανάπτυξη ήταν ιδιαίτερα έντονη στην Ασία, όπου οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν κατά 47% στα 47 εκατ. ευρώ.
Ενίσχυση των κερδών και στρατηγική επέκταση
Τα προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA της εταιρείας σημείωσαν αύξηση 25%, φτάνοντας τα 102 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η Birkenstock συνεχίζει την επέκτασή της, επενδύοντας σε παραγωγικές μονάδες στη Γερμανία και την Πορτογαλία, ενώ ταυτόχρονα στοχεύει σε νέες αγορές όπως η Κίνα και η Ινδία.
Διεύρυνση προϊόντων και αλλαγές στις πωλήσεις
Παρότι οι χειμερινοί μήνες είναι συνήθως πιο αργοί για την εταιρεία, η ζήτηση για κλειστού τύπου υποδήματα, μπότες, τσόκαρα και παντόφλες σημείωσε άνοδο, καλύπτοντας πλέον το ήμισυ των πωλήσεων στην Αμερική και την περιοχή EMEA. Παράλληλα, η Birkenstock προωθεί νέα φθηνότερα πλαστικά υποδήματα, προσελκύοντας τόσο νέους πελάτες όσο και τους πιστούς καταναλωτές της.
Άνοδος της μετοχής και προσδοκίες
Η μετοχή της Birkenstock έχει καταγράψει αύξηση 19% από την IPO της στη Νέα Υόρκη τον Οκτώβριο του 2023, ακολουθώντας την πορεία του δείκτη S&P 500. Ωστόσο, παραμένει ευμετάβλητη, ιδιαίτερα στις ημέρες ανακοίνωσης οικονομικών αποτελεσμάτων.
Η εταιρεία διατήρησε τις προβλέψεις της για αύξηση των πωλήσεων έως και 17% για το 2025, ενώ επιβεβαίωσε τους στόχους της για την κερδοφορία, διατηρώντας συντηρητική στάση απέναντι στις οικονομικές εκτιμήσεις της.