Οι κατασκευαστικοί όμιλοι στρέφουν το ενδιαφέρον τους στα έργα διαχείρισης απορριμμάτων, καθώς μέσω ΣΔΙΤ διασφαλίζονται υψηλά περιθώρια κέρδους και σταθερά έσοδα. Μεγάλα έργα άνω του 1 δισ. ευρώ δρομολογούνται σε όλη την Ελλάδα.
Νέα έργα απορριμμάτων σε όλη την επικράτεια
Η Διυπουργική Επιτροπή ΣΔΙΤ ενέκρινε πρόσφατα την υλοποίηση νέων μονάδων διαχείρισης απορριμμάτων, όπως ανακύκλωσης και ΧΥΤΑ, σε Κω και Κάλυμνο. Παράλληλα, προχωρούν επτά ακόμη μονάδες σε κεντρικές περιοχές της χώρας.
Μεγάλα κατασκευαστικά έργα μέσω ΣΔΙΤ
Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, δύο νέες μονάδες στην Ανατολική και Δυτική τομέα θα εξυπηρετήσουν μεγάλο μέρος του πληθυσμού, με συνολικό προϋπολογισμό 440 εκατ. ευρώ. Στην Αττική, οι μονάδες απορριμμάτων στο Σχιστό και τη Φυλή, συνολικού ύψους 761,2 εκατ. ευρώ, βρίσκονται στο διαγωνιστικό στάδιο.
Επέκταση σε νησιά και επαρχιακές πόλεις
Μονάδες απορριμμάτων σχεδιάζονται και σε νησιά όπως Σαντορίνη, Ρόδος, Υδρα και Νάξος, ενώ αναμένονται νέοι διαγωνισμοί για εγκαταστάσεις σε Λέσβο, Σάμο, Σύρο, Μύκονο, Χαλκίδα και Λαμία.