Η Starbucks ανακοίνωσε καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους, καθώς οι προσπάθειες ανάκαμψης της αρχίζουν να αποδίδουν αποτελέσματα.
Ενισχυμένες πωλήσεις παρά τη μείωση των συναλλαγών
Τα έσοδα της εταιρείας παρέμειναν στα 9,4 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Αν και οι συναλλαγές μειώθηκαν, οι καταναλωτές ξόδεψαν περισσότερα ανά επίσκεψη, με αποτέλεσμα η συνολική επίδοση της εταιρείας να βελτιωθεί.
Στρατηγικές αλλαγές για τη βελτίωση της εμπειρίας πελατών
Ο διευθύνων σύμβουλος Brian Niccol δήλωσε ότι η εταιρεία εστιάζει στη βελτίωση των υπηρεσιών, με μέτρα όπως η κατάργηση της επιπλέον χρέωσης για μη γαλακτοκομικό γάλα και η απλοποίηση του μενού. Παράλληλα, η Starbucks σχεδιάζει να μειώσει τις προσφορές τροφίμων και ποτών κατά 30%.
Ψηφιακά μενού και προτεραιότητα στους πελάτες εντός καταστήματος
Η εταιρεία θα προσθέσει ψηφιακά μενού σε όλα τα ιδιόκτητα καταστήματά της στις ΗΠΑ, ενώ δοκιμάζει νέους αλγόριθμους παραγγελίας που διαχειρίζονται τον ρυθμό των παραγγελιών μέσω κινητού, δίνοντας προτεραιότητα στους πελάτες εντός καταστήματος.
Επικέντρωση στην εμπειρία του πελάτη
Για να ενισχύσει την παρουσία πελατών στα καταστήματα, η Starbucks εισάγει κεραμικές κούπες και δωρεάν αναπλήρωση καφέ ή τσαγιού. Επίσης, εφαρμόζει έναν νέο κανόνα που απαιτεί αγορά προϊόντος για τη χρήση των εγκαταστάσεών της.
Ανάπτυξη στην Κίνα και εταιρικές αλλαγές
Η εταιρεία συνεχίζει να αναζητά τρόπους ανάπτυξης στην Κίνα, καθώς αντιμετωπίζει ανταγωνισμό από οικονομικότερες αλυσίδες. Επιπλέον, προχωρά σε εταιρικές ανακατατάξεις, με την αποχώρηση δύο ανώτερων στελεχών και αναδιάρθρωση των αρμοδιοτήτων τους.
Παρά τις αλλαγές, η μετοχή της Starbucks σημείωσε μικρή άνοδο στις μετασυναλλακτικές συναλλαγές.