Η Protergia, μέλος του ομίλου METLEN Energy & Metals, διακρίθηκε με το Customer Service Excellence Award στην κατηγορία “Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organisation of the Year” για το 2024.
Η βράβευση πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τρίτη σε μια εντυπωσιακή τελετή στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο πλαίσιο του καθιερωμένου θεσμού των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για 15η συνεχή χρονιά.
Αναγνώριση της πελατοκεντρικής στρατηγικής της Protergia
Η διάκριση αυτή αποτελεί μια ακόμα επιβεβαίωση της αφοσίωσης της Protergia στην πελατοκεντρική στρατηγική της. Μέσα από την υιοθέτηση σύγχρονων πρακτικών εξυπηρέτησης, η εταιρεία εστιάζει στην παροχή εξατομικευμένων λύσεων υψηλού επιπέδου, διαμορφώνοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της.
Ο Κυριάκος Κοκκάλας, Head of Customer Excellence της Protergia, τόνισε χαρακτηριστικά:
“Στην Protergia, η εξυπηρέτηση είναι οι άνθρωποί της. Μέσα από συνεχή εκπαίδευση, υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, παροχή προσωποποιημένης υποστήριξης και διαρκή ενημέρωση για τις νέες τάσεις, κρατάμε τον πήχη ψηλά και βάζουμε τους πελάτες μας σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας και μας γεμίζει ενέργεια να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυναμικά.”
Η Protergia παραμένει σταθερά στο πλευρό των πελατών της, προσφέροντας ασφάλεια, καινοτόμες λύσεις και εξυπηρέτηση που καλύπτει τις πραγματικές τους ανάγκες, ακόμα και στις πιο απαιτητικές περιόδους. Με έμφαση στην τεχνολογία και την ανθρώπινη προσέγγιση, η εταιρεία συνεχίζει να ξεχωρίζει στον κλάδο της ενέργειας.