ΚΡΙ ΚΡΙ: Νέες αγορές και επενδύσεις οδηγούν σε διψήφια ανάπτυξη

Η ΚΡΙ ΚΡΙ κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 17,4% το εννεάμηνο του 2024, με ισχυρή ανάπτυξη σε γιαούρτια και παγωτά, επενδύοντας στην κοινωνία και την τοπική οικονομία.
Αύξηση πωλήσεων της ΚΡΙ-ΚΡΙ κατά 17,4% το 2024

Η γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ παρουσίασε σημαντική άνοδο στον κύκλο εργασιών της για το εννεάμηνο του 2024, αγγίζοντας τα 207,48 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 17,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, όπου τα έσοδα ανέρχονταν σε 176,67 εκατ. ευρώ.

Τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 69,45 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο σε σύγκριση με τα 62,74 εκατ. ευρώ του 2023. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν στα 43,72 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν σημαντικά, φτάνοντας τα 36,36 εκατ. ευρώ, από 30,19 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΙ ΚΡΙ Παναγιώτης Τσινάβος

Δυναμική αύξηση κερδοφορίας για την ΚΡΙ-ΚΡΙ στο α’ εξάμηνο του 2024

Σημαντική ανάπτυξη στον κλάδο γιαουρτιού

Οι πωλήσεις του κλάδου γιαουρτιού παρουσίασαν συνολική αύξηση 16,3% σε αξία και 19,7% σε όγκο. Στην ελληνική αγορά, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 59,6 εκατ. ευρώ, με μικρή πτώση 0,8% σε αξία, αλλά με αύξηση 5,4% σε όγκο, λόγω της μείωσης τιμών για την υποστήριξη των καταναλωτών.

Στις διεθνείς αγορές, σημειώθηκε ισχυρή διψήφια ανάπτυξη 29,9%, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τα 98 εκατ. ευρώ. Εντυπωσιακή είναι η πρόοδος σε βασικές αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιταλία, ενώ σημαντική είναι η είσοδος σε νέες αγορές, όπως η Γαλλία. Συνολικά, οι εξαγωγές γιαουρτιού καλύπτουν το 62,2% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών προϊόντων της εταιρείας.

Πίεση στα branded γιαούρτια λόγω ιδιωτικής ετικέτας

Η στροφή των καταναλωτών προς τα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας εντείνεται, με το μερίδιο αυτών να αυξάνεται κατά +0,9 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας στο 35,9% της αγοράς. Τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ ΚΡΙ παρουσίασαν μικρή μείωση μεριδίου κατά -1,2 ποσοστιαίες μονάδες (15,1% σε αξία), διατηρώντας ωστόσο τη δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά.

Η εταιρεία παραμένει ο μεγαλύτερος παραγωγός γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας στην Ελλάδα.

Ισχυρή πορεία στον κλάδο του παγωτού

Στον τομέα του παγωτού, οι εγχώριες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 16,7%, υποστηριζόμενες από ευνοϊκές καιρικές συνθήκες, την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων και τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων. Παράλληλα, οι τουριστικές ροές έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. Το μερίδιο αγοράς της ΚΡΙ ΚΡΙ στα παγωτά ανέρχεται σε 14,0% σε αξία, ενώ παρατηρήθηκε μικρή πτώση κατά -1,2 ποσοστιαίες μονάδες σε όγκο (11,7%).

Επενδύσεις και κοινωνικό αποτύπωμα

Η ΚΡΙ ΚΡΙ ενισχύει τη συμβολή της στην τοπική οικονομία, αυξάνοντας τον αριθμό των εργαζομένων κατά 100 άτομα, ανεβάζοντας το συνολικό ανθρώπινο δυναμικό στα 700 άτομα. Παράλληλα, επεκτείνεται η ζώνη γάλακτος με νέες συνεργασίες κτηνοτρόφων. Σημαντικές επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ προγραμματίζονται για την επόμενη τριετία, ενισχύοντας περαιτέρω την ανάπτυξη και το κοινωνικό αποτύπωμα της εταιρείας.