Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να ενισχύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά με σημαντικές επενδύσεις. Σύμφωνα με τον πρόεδρο διοίκησης, Martin Brandenburger, η εταιρεία από το 1999 έχει επενδύσει πάνω από 1,4 δισ. ευρώ, ενώ το πλάνο της για τη διετία 2024-2025 περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ σε δίκτυο και υποδομές.
Νέο κέντρο διανομής στην Ελευσίνα
Στο πλαίσιο της στρατηγικής της, η Lidl Ελλάς ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου κέντρου διανομής στην Ελευσίνα, με συνολική επένδυση περίπου 100 εκατ. ευρώ, που αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2029.
Ενίσχυση του κοινωνικού και οικονομικού αποτυπώματος
Με 25 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η Lidl Ελλάς έχει ενισχύσει σημαντικά το κοινωνικό και οικονομικό της αποτύπωμα. Το 2023, η συνεισφορά της εταιρείας στο ΑΕΠ ξεπέρασε το 1 δισ. ευρώ, που αντιστοιχεί στο 0,53% του εθνικού ΑΕΠ. Επιπλέον, η κάθε επένδυση 1 ευρώ της εταιρείας δημιουργεί προστιθέμενη αξία 3,68 ευρώ στην ελληνική οικονομία.
Από το 1999 έως το 2023, η Lidl Ελλάς σημείωσε αύξηση 1.613% στην προστιθέμενη αξία που προσφέρει στην Ελλάδα, ενώ στήριξε 35.800 θέσεις εργασίας το 2023. Κάθε θέση εργασίας στην εταιρεία υποστηρίζει 4,3 επιπλέον θέσεις στην ευρύτερη αγορά.
Παράλληλα, η συνολική φορολογική συνεισφορά της εταιρείας ανήλθε στα 417 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 1.567% από το 1999.
Βιώσιμη ανάπτυξη και κοινωνική συνεισφορά
Η στρατηγική της Lidl Ελλάς βασίζεται στη βιωσιμότητα, με επενδύσεις 1,29 εκατ. ευρώ σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις το 2023. Όπως σημείωσε η Βασιλική Αδαμίδου, διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας, η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από 10 εκατ. ευρώ σε ανάλογες δράσεις την τελευταία δεκαετία, στοχεύοντας στη βελτίωση της ποιότητας ζωής.
Στήριξη στους Έλληνες παραγωγούς
Η Lidl Ελλάς ενισχύει τους Έλληνες παραγωγούς, προωθώντας τα προϊόντα τους στις διεθνείς αγορές. Το 2023 συνεργάστηκε με 409 Έλληνες προμηθευτές, προωθώντας 1.624 κωδικούς προϊόντων σε 31 χώρες, με κύκλο εργασιών σχεδόν 0,5 δισ. ευρώ.
Πρωτοβουλίες ενάντια στον πληθωρισμό
Η Lidl Ελλάς ανταποκρίνεται στις πληθωριστικές πιέσεις, μειώνοντας τις τιμές σε προϊόντα που καλύπτουν τις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών. Το 2023, μειώθηκαν μόνιμα οι τιμές σε 578 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ ο εσωτερικός πληθωρισμός της εταιρείας μειώθηκε κατά 1%. Επιπλέον, τα προϊόντα Non-Food ήταν κατά 13% φθηνότερα σε σχέση με το 2022.