Σημαντική αύξηση εξαγωγών και κερδοφορίας για τη Septona

Με εξαγωγές σε 70+ χώρες και καινοτόμα προϊόντα, η Septona επιτυγχάνει υψηλή ανάπτυξη και κερδοφορία.
Septona

Η περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας και του μεριδίου αγοράς στην Ελλάδα αποτελεί βασικό στόχο της Septona για το 2024, με την εταιρεία να εστιάζει σε κατηγορίες προϊόντων στρατηγικής σημασίας, όπως τα μωρομάντηλα.

Η κατηγορία των μωρομάντηλων, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στον τομέα non-food, συνεχίζει να αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία. Φέτος, τα προϊόντα “Septona BABY, KIDS FAMILY & MAX Wipes” αναδείχθηκαν ως «Προϊόν της Χρονιάς 2024», επιβεβαιώνοντας την υψηλή αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό.

Νέα προϊοντική σειρά και επεκτάσεις

Μετά το λανσάρισμα της νέας σειράς SEPTONA Calm n’ Care στις βρεφικές πάνες, η εταιρεία αναμένει σημαντική αύξηση των πωλήσεων τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό. Η σειρά περιλαμβάνει 11 κωδικούς, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες βρεφών από 2 kg έως και παιδιών 20 kg, με προϊόντα ανοιχτής πάνας και πάνες-βρακάκι.

Επιπλέον, η εταιρεία προχώρησε σε καινοτομίες στον τομέα των κατοικιδίων, λανσάροντας υγρά μαντήλια και επιδαπέδιες πάνες.

Η Septona είναι μια ελληνική οικογενειακή επιχείρηση με ιστορία 50 ετών, που ιδρύθηκε το 1975. Από την παραγωγή μπατονετών, έχει εξελιχθεί σε ηγέτιδα δύναμη στον τομέα προϊόντων προσωπικής υγιεινής, με εξειδίκευση σε μωρομάντηλα, καλλυντικά για παιδιά, δίσκους ντεμακιγιάζ, σερβιέτες και υποσέντονα. Σήμερα απασχολεί πάνω από 680 εργαζόμενους σε πέντε εργοστάσια στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία.

Η Septona συνεχίζει να ενισχύει την παρουσία της στις διεθνείς αγορές, με το 55% του τζίρου να προέρχεται από εξαγωγές σε περισσότερες από 70 χώρες. Σημαντικές αγορές αποτελούν η Αγγλία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Αυστρία, η Ελβετία και οι αραβικές χώρες. Επιπλέον, η εταιρεία δραστηριοποιείται και σε απομακρυσμένες περιοχές, όπως οι ΗΠΑ, η Νότια Αμερική, η Ρωσία, η Κίνα, η Αυστραλία και η Ζιμπάμπουε.

Αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας το 2023

Το 2023, ο όμιλος σημείωσε σημαντική ανάπτυξη, με αύξηση πωλήσεων κατά 14,4%, στα €113,1 εκατ. και βελτίωση του EBITDA κατά 62,3%, στα €11,2 εκατ.. Η καθαρή κερδοφορία τριπλασιάστηκε, φτάνοντας τα €2 εκατ. Η ενίσχυση του κύκλου εργασιών οφείλεται κυρίως στην ανάπτυξη της εγχώριας αγοράς και στις εξαγωγές επώνυμων προϊόντων.

Η εταιρεία ολοκλήρωσε το επενδυτικό πλάνο ύψους €50 εκατ., το οποίο περιλάμβανε:

  • Εκσυγχρονισμό γραμμών παραγωγής.
  • Ανάπτυξη τριών νέων παραγωγικών μονάδων.
  • Αύξηση του εργατικού δυναμικού κατά 50%.

Δέσμευση στη βιωσιμότητα

Η Septona επενδύει ενεργά στη βιωσιμότητα. Τοποθέτησε φωτοβολταϊκά πάνελ σε όλες τις παραγωγικές μονάδες στην Ελλάδα, εξοικονομώντας 3,9 GWh ενέργειας και μειώνοντας το ενεργειακό αποτύπωμα. Το εργοστάσιο στα Οινόφυτα πλέον αυτοηλεκτροδοτείται κατά 28%.