Η Amazon εισέρχεται δυναμικά στον ανταγωνισμό των προϊόντων χαμηλής τιμής θέλοντας ευθέως να ανταγωνιστεί Temu και Shein. Eγκαινιάζοντας το Amazon Haul, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σχεδιασμένο να προσφέρει προϊόντα σε τιμές κάτω των 20 δολαρίων η Amazon στοχεύει να ανταγωνιστεί τις πλατφόρμες Temu και Shein, που έχουν κερδίσει μεγάλο μερίδιο αγοράς λόγω των εξαιρετικά χαμηλών τιμών τους.
Νέα στρατηγική χαμηλών τιμών από την Amazon
Το Amazon Haul περιλαμβάνει μια ποικιλία προϊόντων όπως είδη μόδας, είδη σπιτιού, lifestyle και ηλεκτρονικά είδη, με πολλά από αυτά να προσφέρονται σε τιμές κάτω των 10 δολαρίων, ενώ ορισμένα προϊόντα κοστίζουν μόλις 1 δολάριο. Η πλατφόρμα επικεντρώνεται στις προσιτές τιμές, χρησιμοποιώντας ελκυστικά banners και συνθήματα όπως «τρελά χαμηλές τιμές» χωρίς να προσπαθεί να ανακαλύψει από την αρχή τον τροχό για να προσελκύσει καταναλωτές που αναζητούν οικονομικές επιλογές.
Κίνητρα για μεγαλύτερες αγορές και μεταφορικά
Για να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερα, το Amazon Haul προσφέρει κλιμακούμενες εκπτώσεις, με 5% για παραγγελίες άνω των 50 δολαρίων και 10% για παραγγελίες άνω των 75 δολαρίων. Τα μεταφορικά ανέρχονται στα 3,99 δολάρια ανά παραγγελία, ωστόσο για αγορές άνω των 25 δολαρίων προσφέρονται δωρεάν. Οι χρόνοι παράδοσης κυμαίνονται από μία έως δύο εβδομάδες, κάτι που πιθανόν υποδηλώνει ότι πολλά προϊόντα προέρχονται απευθείας από κινέζους κατασκευαστές, σε ένα μοντέλο που θυμίζει τις στρατηγικές logistics των Temu και Shein.
Η Amazon διαβεβαιώνει ότι όλα τα προϊόντα που πωλούνται μέσω του Haul είναι «ασφαλή, αυθεντικά και συμμορφωμένα με τους ισχύοντες κανονισμούς», απαντώντας έτσι σε ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα και την ασφάλεια των προϊόντων.
Με αυτή την κίνηση, η Amazon επιδιώκει να ενισχύσει τη θέση της στη χαμηλού κόστους αγορά, από την οποία το Temu και το Shein έχουν αντλήσει μεγάλο μερίδιο. Ο ανταγωνισμός σε αυτή την αγορά αναμένεται να ενταθεί, με την Amazon να αξιοποιεί τη δύναμη της στην υποδομή και την αξιοπιστία, ελπίζοντας να τραβήξει την προσοχή ενός μεγάλου αριθμού καταναλωτών που στρέφονται σε οικονομικές επιλογές.