Από τη Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου, ο ΔΕΔΔΗΕ προχωρά στην πλήρη ψηφιοποίηση της εξυπηρέτησης των πολιτών, καθιστώντας τις υπηρεσίες του διαθέσιμες αποκλειστικά μέσω ψηφιακών καναλιών. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, οι πελάτες δεν θα χρειάζεται πλέον να επισκέπτονται φυσικά υποκαταστήματα για την υποβολή αιτημάτων ή την κατάθεση εγγράφων, καθώς όλες οι διαδικασίες θα πραγματοποιούνται διαδικτυακά.
Νέα ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης
Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αιτήματα μέσω της ιστοσελίδας του ΔΕΔΔΗΕ, deddie.gr, και της εφαρμογής My Deddie App, που είναι διαθέσιμη για συσκευές Android και iOS. Μέσα από αυτές τις πλατφόρμες, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν εύκολα να επιλέγουν την κατηγορία αιτήματος που τους ενδιαφέρει και να επισυνάπτουν οποιαδήποτε απαιτούμενα έγγραφα.
Αιτήματα που καλύπτονται με την ψηφιοποίηση
Ο νέος ψηφιακός τρόπος εξυπηρέτησης αφορά στο σύνολο των υπηρεσιών, καλύπτοντας διάφορα είδη αιτημάτων, όπως:
- Νέα σύνδεση παροχής (αρχική, εργοταξιακή, οικιακή, επαγγελματική)
- Τροποποίηση υπάρχουσας σύνδεσης, π.χ., επαύξηση ή μείωση ισχύος, ενοποίηση/διαχωρισμός, αποξήλωση παροχής
- Υποβολή Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη για αρχικό έλεγχο, επανέλεγχο ή έκτακτο έλεγχο
- Έλεγχος και επανατοποθέτηση μετρητή
- Ηλεκτροκίνηση – σύνδεση φορτιστή σε υφιστάμενη ή νέα παροχή
- Νυχτερινό Τιμολόγιο (χορήγηση, αλλαγή, κατάργηση)
Η ψηφιακή εξυπηρέτηση προσφέρει στους πολίτες ευελιξία και άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ, ενισχύοντας την εμπειρία τους
Πλεονεκτήματα της νέας ψηφιακής εξυπηρέτησης
Η ψηφιακή μετάβαση του ΔΕΔΔΗΕ επιτρέπει στους πελάτες του να εξυπηρετούνται απομακρυσμένα, μειώνοντας την ταλαιπωρία και το χρόνο αναμονής για την υποβολή αιτημάτων. Με τη νέα διαδικασία, η εμπειρία των πελατών βελτιώνεται σημαντικά, ενώ ο οργανισμός προωθεί τη δέσμευσή του για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, εξασφαλίζοντας ταχύτερη και πιο αποτελεσματική διεκπεραίωση των αιτημάτων.