Παπουτσάνης: Ενίσχυση κερδοφορίας και τζίρου το εννεάμηνο 2024

Η Παπουτσάνης σημείωσε αύξηση τζίρου στα 50 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο, με βελτίωση 41% στην κερδοφορία.
Σημαντική ανάπτυξη τζίρου και κερδοφορίας για την Παπουτσάνης το 2024

Η Παπουτσάνης κατέγραψε σημαντική άνοδο στα οικονομικά της μεγέθη για το εννεάμηνο του 2024, με τον τζίρο της να αγγίζει τα 50 εκατ. ευρώ και την κερδοφορία να σημειώνει βελτίωση κατά 41%. Η αύξηση αυτή προήλθε από την ανάπτυξη των επώνυμων προϊόντων και την ενίσχυση των εξαγωγών, οι οποίες πλέον αντιπροσωπεύουν το 53% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Διαβάστε επίσης
Παπουτσάνης - Αύξηση τζίρου και νέες συνεργασίες το 2024

Η Παπουτσάνης ενισχύει τον κύκλο εργασιών της με νέες συνεργασίες

Αύξηση σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της εταιρείας, το 30% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επώνυμων προϊόντων, ενώ η ξενοδοχειακή αγορά συνεισφέρει με 18%. Η κατηγορία των βιομηχανικών πωλήσεων ειδικών σαπωνομαζών αυξήθηκε κατά 14%, ενώ οι πωλήσεις τρίτων (ιδιωτικής ετικέτας και βιομηχανικών προϊόντων) έμειναν σταθερές σε σύγκριση με την περσινή χρονιά.

Το μικτό κέρδος βελτιώθηκε σημαντικά, φτάνοντας τα 18,6 εκατ. ευρώ, αύξηση κατά 19% σε σχέση με το 2023, λόγω της μεγαλύτερης συνεισφοράς των επώνυμων προϊόντων. Το μικτό περιθώριο κέρδους ανέβηκε στο 37,6% από 33%, καταδεικνύοντας την ισχυρή απόδοση της εταιρείας.

Επώνυμα προϊόντα: Στρατηγική προτεραιότητα

Τα επώνυμα προϊόντα της Παπουτσάνης εμφανίζουν ανάπτυξη 14% το εννεάμηνο, με το brand ΑΡΚΑΔΙ να σημειώνει εντυπωσιακή αύξηση 80% λόγω της εισόδου του σε νέες κατηγορίες όπως η φροντίδα ρούχων και τα υγρά πιάτων. Οι εξαγωγές των επώνυμων προϊόντων αυξήθηκαν κατά 28%, γεγονός που αποδεικνύει την ενισχυμένη παρουσία της εταιρείας σε διεθνείς αγορές.

Ξενοδοχειακά προϊόντα και παραγωγές τρίτων

Οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων σημείωσαν μικρή μείωση 5% το εννεάμηνο του 2024, κυρίως λόγω υστέρησης στις παραδόσεις τρίτων στο εξωτερικό. Ωστόσο, οι επώνυμες ξενοδοχειακές σειρές της Παπουτσάνης εμφανίζουν αύξηση 10%, με τις εξαγωγές να κινούνται έντονα ανοδικά (+70%).

Η Παπουτσάνης προχωρά με αισιοδοξία στο τελευταίο τρίμηνο του 2024, αναμένοντας περαιτέρω ενίσχυση του κύκλου εργασιών και της κερδοφορίας μέσω νέων συνεργασιών και της διεύρυνσης της γκάμας προϊόντων. Η ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος δημιουργεί ελεύθερη δυναμικότητα για νέες επιχειρηματικές κινήσεις, ενώ η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές για νέα έργα, που αναμένεται να ενισχύσουν τα αποτελέσματα του 2025.