Η LG Electronics Hellas προβλέπει με αισιοδοξία το 2025, στοχεύοντας στην ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά των Premium προϊόντων και στον τομέα του Business-to-Business (B2B), δύο στρατηγικούς πυλώνες για τη μελλοντική της ανάπτυξη στην Ελλάδα.
Έμφαση στα πολυτελή προϊόντα και στην καινοτομία
Η LG Electronics Hellas σχεδιάζει να διευρύνει την γκάμα των προϊόντων της για τους Έλληνες καταναλωτές, δίνοντας έμφαση στις premium κατηγορίες, οι οποίες έχουν καθοριστική σημασία για την πορεία της εταιρείας τα τελευταία χρόνια. Ειδικότερα, η εταιρεία έχει καταγράψει αξιοσημείωτη αύξηση των μεριδίων της στην ελληνική αγορά, με τα προϊόντα όπως οι premium τηλεοράσεις, τα πλυντήρια και τα ψυγεία να κερδίζουν διαρκώς έδαφος.
Σύμφωνα με τον Άρη Κουτελό, Managing Director της LG Electronics Hellas, η αναπτυξιακή τάση της ελληνικής οικονομίας αναμένεται να ενισχύσει τις πωλήσεις των οικιακών ηλεκτρονικών συσκευών. Η στρατηγική της LG Hellas επικεντρώνεται σε τρεις βασικούς άξονες: την προώθηση των premium προϊόντων, την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών και τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και νερού.
Η καινοτομία αποτελεί βασικό στοιχείο της επιτυχίας της LG στην Ελλάδα, με τεχνολογίες όπως η InstaView στα ψυγεία και η τεχνολογία ατμού στις οικιακές συσκευές να προσελκύουν όλο και περισσότερους καταναλωτές.
Στροφή στο B2B
Ο τομέας B2B αναδεικνύεται ως καθοριστικός πυλώνας για την ανάπτυξη της LG Electronics Hellas. Η εταιρεία αξιοποιεί τις ευκαιρίες που προσφέρουν μεγάλα έργα στην Ελλάδα, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη των Β2Β πωλήσεων, οι οποίες αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 50% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας στη χώρα. Η επιτυχία αυτή κάνει την Ελλάδα τη μόνη ευρωπαϊκή χώρα που έχει επιτύχει τους στόχους του ομίλου στον τομέα αυτό. Ειδική αναφορά γίνεται στον τομέα κλιματισμού, που παρουσιάζει σημαντική αύξηση τόσο για επιχειρήσεις όσο και για οικιακούς καταναλωτές.