Η Παπουτσάνης κατέγραψε αύξηση 5% στον κύκλο εργασιών της για το εννεάμηνο του 2024, με τον τζίρο να φτάνει τα 49,6 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με τα 47,4 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2023. Το ποσοστό των εξαγωγών αντιπροσωπεύει το 53% του συνολικού τζίρου, υποδεικνύοντας τη σημαντική εξάρτηση της εταιρείας από τις διεθνείς αγορές.
Εκτίμηση για αύξηση του ετήσιου τζίρου
Η Παπουτσάνης προβλέπει περαιτέρω αύξηση του κύκλου εργασιών για το σύνολο του έτους, καθώς η θετική πορεία του εννεαμήνου επηρεάζεται θετικά από νέες συνεργασίες που ξεκίνησαν μέσα στο 2024 και αναμένεται να ενισχυθούν ακόμη περισσότερο κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Επιπλέον, η εταιρεία διαπραγματεύεται νέα έργα με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες επιχειρήσεις, τα οποία θα αυξήσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία της. Παράλληλα, έχουν ήδη υπογραφεί νέες συμφωνίες με υπάρχοντες πελάτες που θα συμβάλουν θετικά στα έσοδα του επόμενου έτους.
Τομείς δραστηριότητας
-
Επώνυμα προϊόντα
Η κατηγορία αυτή παρουσίασε αύξηση 14% στο εννεάμηνο του 2024, με το brand ΑΡΚΑΔΙ να οδηγεί την ανάπτυξη, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων κατά 80% χάρη στην επέκταση σε νέες κατηγορίες προϊόντων, όπως η φροντίδα ρούχων και τα υγρά πιάτων. Χωρίς να υπολογίζεται το ΑΡΚΑΔΙ, τα επώνυμα προϊόντα προσωπικής περιποίησης Παπουτσάνης σημείωσαν αύξηση 2%, με τις εξαγωγές να παίζουν καθοριστικό ρόλο, παρουσιάζοντας άνοδο κατά 28%.
Η Παπουτσάνης σχεδιάζει να ενισχύσει περαιτέρω αυτή την κατηγορία στο τελευταίο τρίμηνο του 2024, μέσω νέων προϊόντων, εντατικοποίησης της διαφημιστικής της παρουσίας και ισχυρής παρουσίας στα σημεία πώλησης.
-
Ξενοδοχειακά προϊόντα
Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων παρουσίασαν μείωση 5% στο εννεάμηνο του 2024, κυρίως λόγω της υστέρησης στις πωλήσεις προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό. Ωστόσο, το τρίτο τρίμηνο παρουσίασε σημαντική ανάκαμψη. Τα επώνυμα ξενοδοχειακά προϊόντα της Παπουτσάνης παρουσίασαν αύξηση 10%, κυρίως μέσω των εξαγωγών, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 70%, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στο εξωτερικό.
-
Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα)
Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με το 2023, με βελτίωση όμως κατά το τρίτο τρίμηνο του 2024, χάρη στις νέες συνεργασίες που ανέστρεψαν την πτωτική τάση του πρώτου εξαμήνου.
-
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών
Οι πωλήσεις αυτής της κατηγορίας σημείωσαν αύξηση 14% συγκριτικά με το εννεάμηνο του 2023. Η Παπουτσάνης συνεχίζει να επιδιώκει τη διεύρυνση του πελατολογίου της και την ανάπτυξη των συνθετικών σαπωνομαζών.