Ο γαλλικός κολοσσός πολυτελείας LVMH Moët Hennessy-Louis Vuitton εισέρχεται δυναμικά στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών, ανταποκρινόμενος στην αυξανόμενη ζήτηση για ποτά με χαμηλά ή μηδενικά επίπεδα αλκοόλ. Σε αυτό το πλαίσιο, η LVMH εξαγοράζει το 30% της French Bloom, μιας εταιρείας που ειδικεύεται στην παραγωγή αφρώδους οίνου χωρίς αλκοόλ, με μπουκάλια που μπορούν να κοστίζουν πάνω από 100 ευρώ.
French Bloom: Ραγδαία ανάπτυξη και πολυτελή προϊόντα
Η French Bloom, η οποία ιδρύθηκε το 2021, σημειώνει εντυπωσιακή ανάπτυξη, διπλασιάζοντας τις πωλήσεις της κάθε χρόνο. Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, η εταιρεία προβλέπει να πουλήσει φέτος 500.000 μπουκάλια σαμπάνιας χωρίς αλκοόλ.
Η French Bloom διαθέτει μια ποικιλία από αφρώδεις οίνους, όπως λευκό και ροζέ, με τιμές που κυμαίνονται από 30 έως 35 ευρώ. Το πιο πρόσφατο προϊόν της, το La Cuvée Vintage, κυκλοφόρησε το 2022 και προσφέρεται στην αγορά έναντι 112 ευρώ το μπουκάλι.
Στρατηγική συνεργασία με τη Moët Hennessy
Η French Bloom χρησιμοποιεί μια «αποκλειστική» μέθοδο απόσταξης σε χαμηλή θερμοκρασία για να αφαιρεί το αλκοόλ από τα κρασιά της, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα και τη γεύση τους. Η Moët Hennessy, από την πλευρά της, στοχεύει να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιό της με εναλλακτικά προϊόντα και να αναπτύξει περαιτέρω την κατηγορία των μη αλκοολούχων ποτών.
Ο Philippe Schaus, CEO της Moët Hennessy, υπογράμμισε:
«Είμαστε απίστευτα περήφανοι που συνεργαζόμαστε με την French Bloom, πρωτοπόρα στον αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ με ασυναγώνιστη γεύση και διακριτή ταυτότητα. Αυτή η επένδυση εναρμονίζεται με τις βασικές στρατηγικές πρωτοβουλίες της Moët Hennessy, επιδεικνύοντας τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε επιλογές υψηλής ποιότητας χωρίς αλκοόλ σε καταναλωτές οι οποίοι περιορίζουν την κατανάλωση αλκοόλ».
Η στρατηγική κίνηση της LVMH δείχνει τη δέσμευσή της στην καινοτομία και στη διαφοροποίηση των προϊόντων της, στοχεύοντας να διαμορφώσει το μέλλον του τομέα των πολυτελών ποτών, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις.