Έγινε τελικά το μπαμ μετά τις φήμες περι συζητήσεων της Formula 1 με την LVMH. Η σπουδαία συνεργασία μόλις ανακοινώθηκε και η LVMH, ο γαλλικός κολοσσός πολυτελών προϊόντων, θα αναλάβει την χορηγία των αγώνων, αντικαθιστώντας την Rolex. Η συμφωνία, που αναμένεται να φτάσει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε αξία, σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την F1 και το ενδιαφέρον της LVMH για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Νέα συνεργασία από το 2025
Η LVMH, που περιλαμβάνει brands όπως Louis Vuitton, Moët Hennessy και TAG Heuer, θα αναλάβει την χορηγία της Formula 1 από την επόμενη αγωνιστική σεζόν, το 2025. Η διάρκεια της συμφωνίας είναι 10 έτη, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για μια ετήσια χορηγία που ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια δολάρια.
LVMH vs Rolex
Η συμφωνία αυτή αποτελεί πλήγμα για τη Rolex, που υπήρξε επίσημος χορηγός χρονομέτρησης της Formula 1 από το 2013. Οι πράσινες και χρυσές διαφημίσεις της Rolex ήταν χαρακτηριστικές στις πίστες της F1, και η αποχώρησή της αφήνει πίσω της ένα κενό που θα καλύψει η LVMH.
Η συμφωνία της LVMH με τη Formula 1 έρχεται σε μια περίοδο που το ενδιαφέρον για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό έχει αναζωπυρωθεί, ειδικά χάρη σε πρωτοβουλίες όπως η δημοφιλής σειρά του Netflix «Formula 1: Drive to Survive» αλλά και οι πρόσφατες αποκαλύψεις πως η Red Bull ουσιαστικά έκλεβε και πλέον το πρωτάθλημα έχει πάριε άλλη τροπή. Η LVMH, έχοντας ήδη χορηγήσει μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις, όπως τους Ολυμπιακούς Αγώνες και το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA, ετοιμάζεται να κάνει αισθητή την παρουσία της και στον κόσμο της F1.
Η μακρά σχέση της TAG Heuer με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Η TAG Heuer, που ανήκει στη LVMH, έχει μακρά ιστορία με τη Formula 1, καθώς λανσάρισε το θρυλικό ρολόι “Formula One” στη δεκαετία του ’80. Η σύνδεσή της με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό παραμένει ισχυρή μέχρι σήμερα, όπως αποδεικνύεται και από την πρόσφατη συνεργασία της με την αθλητική μάρκα Kith για την επανέκδοση του συγκεκριμένου ρολογιού.
Ο Frederic Arnault, γιος του ιδρυτή της LVMH Bernard Arnault, τόνισε ότι η Formula 1 είναι πλέον ένα από τα πιο επιθυμητά αθλήματα παγκοσμίως και εκτίμησε πως αυτή είναι μόνο η αρχή της συνεργασίας τους. Παρότι η ζήτηση για πολυτελή προϊόντα έχει παρουσιάσει κάμψη, η LVMH επιδιώκει να εκμεταλλευτεί τη δημοφιλία του αθλητισμού για να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά.