Η H&M αντιμετωπίζει δυσκολίες στην κερδοφορία παρά την επιτυχημένη φθινοπωρινή συλλογή

Η H&M ανακοινώνει μειωμένα κέρδη λόγω πληθωρισμού και ανταγωνισμού, αλλά αναμένει αύξηση πωλήσεων τον Σεπτέμβριο
Η φθινοπωρινή συλλογή της H&M αυξάνει τις πωλήσεις παρά τα μειωμένα κέρδη

Η H&M, η δεύτερη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία λιανικής πώλησης μόδας στον κόσμο, ανακοίνωσε χαμηλότερα από τα αναμενόμενα λειτουργικά κέρδη για την περίοδο Ιουνίου-Αυγούστου. Συγκεκριμένα, τα λειτουργικά κέρδη του σουηδικού ομίλου για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους διαμορφώθηκαν σε 3,51 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες (346 εκατομμύρια δολάρια), έναντι των 4,74 δισεκατομμυρίων της προηγούμενης χρονιάς, ενώ οι αναλυτές, σύμφωνα με δημοσκόπηση της LSEG, ανέμεναν κέρδη ύψους 4,93 δισεκατομμυρίων κορωνών.

Τα λειτουργικά περιθώρια κέρδους για το 2022 και το 2023 διαμορφώθηκαν στο 3,2% και 6,2% αντίστοιχα. Η εταιρεία είχε προειδοποιήσει τον Ιούνιο ότι παράγοντες όπως το αυξημένο κόστος των υλικών και η επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών καθιστούν δύσκολη την επίτευξη του στόχου για το 2024. Παρά τις προσπάθειες της H&M να ενισχύσει την κερδοφορία της, οι προκλήσεις από τον υψηλό πληθωρισμό και ο έντονος ανταγωνισμός από την Zara και τη ραγδαία αναπτυσσόμενη διαδικτυακή Shein, δυσκολεύουν την επίτευξη των οικονομικών στόχων της.

Εικονίδιο Quotes

Προς το παρόν εκτιμούμε ότι το φετινό λειτουργικό περιθώριο κέρδους θα είναι χαμηλότερο από 10%

Daniel Erver, CEO

Ωστόσο, παρά τα μειωμένα κέρδη, η H&M ανέφερε ότι η φθινοπωρινή της συλλογή έτυχε θετικής υποδοχής από το κοινό, με τις πωλήσεις του Σεπτεμβρίου να αναμένεται να αυξηθούν κατά 11% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.