Η PepsiCo Hellas, εφαρμόζοντας με συνέπεια το αναπτυξιακό της πλάνο, κατέγραψε σημαντική αύξηση πωλήσεων και οικονομικών επιδόσεων για το έτος 2023, όπως αποδεικνύεται από τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε πρόσφατα η εταιρεία. Συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 238 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 18,45% σε σχέση με το 2022, όπου ο αντίστοιχος τζίρος ήταν 201 εκατ. ευρώ.
Η PepsiCo Hellas κατόρθωσε να ενισχύσει την κερδοφορία της, παρά τις δυσμενείς συνθήκες της αγοράς, επιτυγχάνοντας μικτό κέρδος χρήσεως ύψους 101 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 21,15% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αυτή η αύξηση οφείλεται κυρίως στην άνοδο των πωλήσεων, με προϊόντα όπως τα Lay’s, Ruffles, Doritos, Kinder, Lipton και Pepsi να συμβάλλουν σημαντικά στην ανοδική πορεία της εταιρείας.
Ωστόσο, τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων μειώθηκαν στα 2,6 εκατ. ευρώ από 5,7 εκατ. ευρώ το 2022, εξαιτίας της αύξησης των εξόδων διάθεσης και της μείωσης των κερδών από τη διάθεση μη κυκλοφορούντων στοιχείων, όπως η πώληση του εργοστασίου στο Λουτράκι.
Σε στρατηγικό επίπεδο, η εταιρεία επαναφέρει την παραγωγή των αναψυκτικών ΗΒΗ στην Ελλάδα, συνεργαζόμενη με την ΕΨΑ για την παραγωγή των κουτιών αλουμινίου στο εργοστάσιο του Βόλου, ενώ συνεχίζει να ενισχύει την παραγωγή και διανομή φυσικού μεταλλικού νερού από τη μονάδα Λουτρακίου, σε συνεργασία με την N.U. AQUA. Παράλληλα, επεκτείνει τη συνεργασία της με την ίδια εταιρεία για την παραγωγή φιαλών rPET στο Λουτράκι, με στόχο να φέρει το 60% της παραγωγής των αναψυκτικών στην Ελλάδα μέχρι το 2025.
Παράλληλα συνεχίζει να στηρίζει τους Έλληνες παραγωγούς, ενισχύοντας τη συνεργασία τους μέσω προγραμμάτων εκπαίδευσης και τεχνογνωσίας. Με βασικό άξονα την ψηφιοποίηση και τη βιωσιμότητα, η εταιρεία επικεντρώνεται στην παραγωγή προϊόντων με υψηλότερη διατροφική αξία, ενώ παράλληλα προωθεί την κοινωνική υπευθυνότητα, επενδύοντας σε πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος και την ενδυνάμωση της ελληνικής κοινωνίας.