Παράταση έως τον Μάρτιο 2026 για το «Κινούμαι Ηλεκτρικά»

Παράταση έως τις 31 Μαρτίου 2026 δίνεται στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά – γ’ κύκλος», με στόχο την πλήρη απορρόφηση προϋπολογισμού 57 εκατ. ευρώ.
Ηλεκτρικά οχήματα και νέες επιδοτήσεις μέσω του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»

Για ακόμη τρεις μήνες παρατείνεται η ισχύς του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά – γ’ κύκλος», δίνοντας παράταση στη δυνατότητα υποβολής αιτήσεων για επιδότηση αγοράς ηλεκτρικά οχήματα. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η νέα προθεσμία λήγει στις 31 Μαρτίου 2026.

Στόχος η πλήρης απορρόφηση των κονδυλίων

Η απόφαση για την παράταση αποσκοπεί στην πλήρη αξιοποίηση του διαθέσιμου προϋπολογισμού του προγράμματος, ο οποίος ανέρχεται σε 57 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, επισημαίνεται ότι η προθεσμία μπορεί να λήξει νωρίτερα, εφόσον τα κονδύλια εξαντληθούν πριν από την καταληκτική ημερομηνία.

Παράλληλα, εντός των επόμενων ημερών αναμένεται η δημοσίευση του σχετικού ΦΕΚ, μέσω του οποίου θα τροποποιείται η Κοινή Υπουργική Απόφαση που αφορά την προκήρυξη της δράσης.

Συνέχιση του προγράμματος και το 2026

Σε κάθε περίπτωση, το υπουργείο έχει εκφράσει τη βούλησή του να συνεχιστεί το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και εντός του 2026, με την εξασφάλιση νέων χρηματοδοτικών πόρων, ενισχύοντας περαιτέρω τη μετάβαση σε πιο καθαρές μορφές μετακίνησης.