Η Nespresso Ελλάς συνεχίζει να σημειώνει εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα, καταγράφοντας σημαντική ανάπτυξη το 2023, παρά τις πολλαπλές δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος του καφέ παγκοσμίως. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ξεπέρασε τα 44,39 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 16,28% σε σύγκριση με τα 38,18 εκατ. ευρώ του 2022. Τα EBITDA ανήλθαν σε 2,79 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 9,25%, ενώ τα κέρδη προ φόρων παρουσίασαν αύξηση 30,42%, φθάνοντας τα 1,34 εκατ. ευρώ. Επίσης, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας μετά από φόρους ανήλθαν σε 975.003 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 26,86% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η εταιρεία, στη βάση αυτών των επιδόσεων, θα διανείμει μέρισμα ύψους 970.000 ευρώ στη μητρική της, Société des Produits Nestlé S.A., του Ομίλου Nestlé. Η επιτυχία αυτή αντανακλά την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής της Nespresso, η οποία βασίζεται στη συνεχή καινοτομία, την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και τη βελτίωση σε όλους τους τομείς λειτουργίας της.
Ανάπτυξη παρά τις προκλήσεις
Η ανοδική πορεία της Nespresso Ελλάς επιτυγχάνεται σε ένα δύσκολο περιβάλλον, όπου ο κλάδος των τροφίμων και ποτών αντιμετωπίζει προκλήσεις όπως η κλιματική αλλαγή, η ενεργειακή κρίση και οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα. Ωστόσο, η εταιρεία έχει αναπτύξει μια στρατηγική που της επιτρέπει να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες της αγοράς, αξιοποιώντας τόσο τα φυσικά της καταστήματα όσο και τις online πωλήσεις και τις τηλεφωνικές παραγγελίες.
Όπως σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nespresso Ελλάς, Αντώνης Αυγερόπουλος, η εταιρεία είχε ήδη σημειώσει αύξηση πωλήσεων κατά περίπου 50% την τριετία 2020-2022, γεγονός που αποδεικνύει τη δυναμική ανάπτυξή της. Με 12 Boutiques, συμπεριλαμβανομένης της νέας στο The Mall Athens, η εταιρεία συνεχίζει να επεκτείνει το δίκτυό της, με έμφαση στη Δυτική Αττική για μελλοντικά καταστήματα.
Στόχος η πράσινη μετάβαση
Η Nespresso Ελλάς, εν μέσω αυτών των επιτυχιών, προσανατολίζεται στην περαιτέρω ανάπτυξη για το 2024. Σύμφωνα με την οικονομική της έκθεση, η εταιρεία στοχεύει στην αύξηση της πελατειακής της βάσης, στην ενίσχυση των πωλήσεων νέων τεχνολογικών μηχανών καφέ και άλλων προϊόντων, καθώς και στη διεύρυνση του τζίρου μέσω όλων των καναλιών πώλησης.
Παράλληλα, η εταιρεία αναγνωρίζει τη σημασία της πράσινης μετάβασης και της βιωσιμότητας, τονίζοντας την ανάγκη για μια στρατηγική που θα εξασφαλίζει την προστασία των φυσικών πόρων και την αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων μέσω τεχνολογικής καινοτομίας και βελτιστοποίησης της ενεργειακής απόδοσης.