Η Hermès ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων κατά 9,6% στο τρίτο τρίμηνο του έτους, ξεπερνώντας τους βασικούς ανταγωνιστές της στον χώρο των πολυτελών ειδών. Οι εύποροι καταναλωτές συνέχισαν να επενδύουν στις εμβληματικές τσάντες της εταιρείας, αξίας άνω των 10.000 δολαρίων, παρά το ασταθές διεθνές οικονομικό περιβάλλον.
Αισιοδοξία από τη σταθεροποίηση στην Κίνα
Οι συγκρατημένα θετικές δηλώσεις της Hermès για την αγορά της Κίνας, η οποία αντιπροσωπεύει σχεδόν το ένα τρίτο των παγκόσμιων πωλήσεων ειδών πολυτελείας, ευθυγραμμίζονται με τα σημάδια ανάκαμψης που παρατηρούνται από άλλους κολοσσούς του κλάδου, όπως η LVMH και η L’Oréal.
Μπορούμε να παρατηρήσουμε μια πολύ μικρή βελτίωση στο τρίτο τρίμηνο στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας
Οι πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε στο τέλος Σεπτεμβρίου ανήλθαν σε 3,88 δισ. ευρώ (4,52 δισ. δολάρια), με αύξηση 9,6%, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών για άνοδο 10%, σύμφωνα με έρευνα της Visible Alpha που επικαλείται η UBS.
Τα δερμάτινα είδη οδηγούν την ανάπτυξη
Οι πωλήσεις στα δερμάτινα είδη —συμπεριλαμβανομένων των εμβληματικών τσαντών Birkin, Constance και Kelly— αυξήθηκαν κατά 13,3%, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ήμισυ των ετήσιων εσόδων. Η εταιρεία, με τον αυστηρό έλεγχο παραγωγής και τη στρατηγική περιορισμένης διαθεσιμότητας, διατηρεί την αποκλειστικότητα των προϊόντων της και ενισχύει τη ζήτηση.
Ενώ άλλοι οίκοι πολυτελείας επηρεάζονται από την κρίση στην αγορά ακινήτων της Κίνας και τις εμπορικές εντάσεις στις ΗΠΑ, η Hermès φαίνεται να παραμένει πιο ανθεκτική. Οι θετικές ενδείξεις από τις πωλήσεις της LVMH την προηγούμενη εβδομάδα οδήγησαν σε άνοδο 80 δισ. δολαρίων στις μετοχές του κλάδου πολυτελείας, ενισχύοντας τις προσδοκίες ότι η διετής ύφεση μπορεί να φτάνει στο τέλος της.
Ωστόσο, οι αναλυτές παραμένουν επιφυλακτικοί, υπογραμμίζοντας πως είναι ακόμη νωρίς να μιλήσουμε για πλήρη ανάκαμψη του κλάδου.