Η EssilorLuxottica SA ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για τις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου, ενισχυμένη από τη ραγδαία άνοδο της ζήτησης για τα έξυπνα γυαλιά που αναπτύσσει σε συνεργασία με τη Meta Platforms Inc..
Η μετοχή του παγκόσμιου ηγέτη στα οπτικά είδη εκτινάχθηκε σε ιστορικό υψηλό την Παρασκευή, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη ημερήσια άνοδο των τελευταίων οκτώ ετών, καθώς τα αποτελέσματα ενίσχυσαν την εμπιστοσύνη των επενδυτών ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν premium για γυαλιά με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη.
Ισχυρά αποτελέσματα και ώθηση από τα wearables
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,7% σε σταθερές ισοτιμίες, φτάνοντας τα 6,87 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας την πρόβλεψη των αναλυτών του Bloomberg για αύξηση 8,5%. Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή Στέφανο Γκράσι, η τεχνολογία wearable συνέβαλε κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες στη συνολική ανάπτυξη, μετά τη διάθεση της νέας σειράς “έξυπνων” γυαλιών τον Σεπτέμβριο.
Δημιουργούμε μια εντελώς νέα κατηγορία προϊόντων
Ο Γκράσι πρόσθεσε ότι τα smart glasses «πρέπει να αντιμετωπίζονται ως πλατφόρμα τεχνολογίας», επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της εταιρείας για καινοτόμα προϊόντα που συνδυάζουν οπτική τεχνολογία και ψηφιακή εμπειρία.
Η συνεργασία με τη Meta οδηγεί την ανάπτυξη
Οι νέες σειρές Ray-Ban Meta και Oakley Meta έχουν εξελιχθεί σε βασικούς μοχλούς ανάπτυξης στα καταστήματα του ομίλου, όπως το Sunglass Hut. Η συνεργασία με τη Meta έχει κερδίσει θετικά σχόλια από τους επενδυτές, καθώς ενισχύει τη θέση της EssilorLuxottica στην αγορά των έξυπνων οπτικών και των wearables με AI.
Η μετοχή κατέγραψε άνοδο έως και 13% στο Παρίσι, αυξάνοντας τα ετήσια κέρδη στο 17% και ανεβάζοντας τη χρηματιστηριακή αξία στα 144 δισ. ευρώ.
Εξαγορές και τεχνολογική στρατηγική
Η EssilorLuxottica ενισχύει τη θέση της στον χώρο της ιατρικής τεχνολογίας και των οφθαλμολογικών λύσεων με στοχευμένες εξαγορές. Πρόσφατα ανακοίνωσε την εξαγορά της RetinAI, εταιρείας τεχνητής νοημοσύνης για οφθαλμολογία, καθώς και της νοτιοκορεατικής PUcore Co. και της ευρωπαϊκής Optegra, με περισσότερα από 70 οφθαλμολογικά κέντρα.
Σύμφωνα με τον CEO Φραντσέσκο Μιλερί, η εταιρεία εισέρχεται στο τέταρτο τρίμηνο με «ισχυρή ορμή και σαφή στόχο μετασχηματισμού», αξιοποιώντας την καινοτομία για να εδραιώσει την ηγετική της θέση στον εξελισσόμενο κλάδο των οπτικών και της ψηφιακής υγείας.