Η Eurobank αναδείχθηκε για έκτη συνεχόμενη χρονιά ως η «Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη» (Best Consumer Digital Bank in Western Europe) και έλαβε το βραβείο «Καλύτερης εμπειρίας χρήστη (UX) για Επιχειρήσεις», στο πλαίσιο των World’s Best Digital Bank Awards 2025 του περιοδικού Global Finance.
Η τράπεζα απέσπασε συνολικά 17 διακρίσεις για τις υπηρεσίες της προς ιδιώτες και επιχειρήσεις, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική συνέπεια και τη δέσμευσή της στην ανάπτυξη της ψηφιακής τραπεζικής εμπειρίας. Μεταξύ αυτών, βραβεύθηκε ως η «Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα στην Ελλάδα» για ιδιώτες και επιχειρήσεις, καθώς και για την «Καλύτερη εφαρμογή mobile banking» στη χώρα.
Οι κορυφαίες διακρίσεις της Eurobank
Στην κατηγορία επιχειρηματικών πελατών, η Eurobank διακρίθηκε για:
- Την καλύτερη εμπειρία χρήστη (UX) στη Δυτική Ευρώπη
- Την καλύτερη ψηφιακή τράπεζα για επιχειρήσεις στην Ελλάδα
- Την καλύτερη εφαρμογή mobile banking στην Ελλάδα
- Τις βέλτιστες υπηρεσίες Trade Finance και Embedded Finance
- Την καλύτερη πλατφόρμα για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (SMEs)
Για τους ιδιώτες πελάτες, η Eurobank απέσπασε βραβεία για:
- Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα και εμπειρία χρήστη (UX) στην Ελλάδα
- Καλύτερη εφαρμογή mobile banking και online προϊόντα
- Καινοτομία και υπηρεσίες Open Banking APIs
- Πιο Καινοτόμο Ψηφιακή Τράπεζα στη Δυτική Ευρώπη
Αξιολόγηση με διεθνή πρότυπα
Τα βραβεία του Global Finance επιλέγονται από την συντακτική ομάδα του περιοδικού σε συνεργασία με την Infosys, κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας και συμβουλευτικών υπηρεσιών. Η αξιολόγηση γίνεται βάσει αυστηρών κριτηρίων, όπως η στρατηγική εξυπηρέτησης ψηφιακών πελατών, η επιτυχία στην προώθηση της χρήσης ψηφιακών υπηρεσιών, η ποικιλία προϊόντων και η λειτουργικότητα των εφαρμογών.
Η Eurobank πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό
Η Eurobank είναι η μοναδική ελληνική συστημική τράπεζα που απέσπασε φέτος τόσες διακρίσεις, γεγονός που επιβεβαιώνει τον ηγετικό της ρόλο στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τραπεζικού τομέα. Μέσω του Digital Factory —του agile κέντρου σχεδιασμού και ανάπτυξης ψηφιακών λύσεων— η Τράπεζα επενδύει συστηματικά σε καινοτόμες, ασφαλείς και λειτουργικές υπηρεσίες, προσφέροντας στους πελάτες της ενιαία και ποιοτική εμπειρία.
Με σταθερό προσανατολισμό στην ποιότητα και τη βιωσιμότητα, η Eurobank συνεχίζει να ενισχύει την Ελλάδα ως κέντρο τεχνολογικής τραπεζικής και να συμβάλλει στην εξέλιξη του ευρωπαϊκού χρηματοπιστωτικού οικοσυστήματος.