Σε διευκρινίσεις σχετικά με τη νέα εθελοντική πρωτοβουλία μείωσης τιμών από τις εταιρείες λιανικού εμπορίου και τις προμηθευτικές επιχειρήσεις, η οποία ξεκίνησε στις 15 Οκτωβρίου, προχώρησε η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ).
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η πρωτοβουλία καλύπτει περισσότερους από 2.000 κωδικούς προϊόντων, στους οποίους εφαρμόζονται μειώσεις τιμών έως και 8%, περιλαμβάνοντας τόσο επώνυμα προϊόντα όσο και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που διαθέτει κάθε αλυσίδα.
Τι προβλέπει η πρωτοβουλία
- Οι μειωμένες τιμές θα εμφανίζονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ σταδιακά μέχρι το τέλος του έτους, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
- Η λίστα των προϊόντων με μειωμένες τιμές διαφέρει ανά κατάστημα, λόγω διαφορών στο μέγεθος και στο διαθέσιμο κωδικολόγιο κάθε αλυσίδας.
- Καθώς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας διαφοροποιούνται ανά εταιρεία, δεν είναι εφικτό κάθε κατάστημα να διαθέτει το σύνολο των κωδικών που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.
Δήλωση της Ένωσης
Με υψηλό αίσθημα ευθύνης και σεβασμού απέναντι στην ελληνική κοινωνία, η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, μαζί με την επιχειρηματική κοινότητα και σε συνεργασία με την Πολιτεία, ανταποκρίθηκε από την πρώτη στιγμή στη συγκεκριμένη εθελοντική πρωτοβουλία, όπως είχε κάνει και πέρυσι, με στόχο τη στήριξη των νοικοκυριών και ιδίως των πιο ευάλωτων καταναλωτών.
Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο των προσπαθειών της αγοράς για ανακούφιση των καταναλωτών από το αυξημένο κόστος ζωής και διασφάλιση διαφάνειας στις τιμές των βασικών αγαθών.