Μια νέα εποχή στις online αναζητήσεις ελληνικών ξενοδοχείων εγκαινιάζει η εταιρεία Nelios, παρουσιάζοντας τη λύση «Nelios SEO-AI hotel accelerator – Be the hotel AI remembers». Μέσα από την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην προβολή και αναζήτηση ξενοδοχείων, η Nelios φέρνει μια ολιστική προσέγγιση στο digital marketing του τουριστικού κλάδου, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της εποχής του AI Search.
Η νέα εποχή της αναζήτησης: από Google στο ChatGPT
Με το νέο εργαλείο, οι ταξιδιώτες θα μπορούν να εντοπίζουν ξενοδοχεία όχι μόνο μέσα από τις κλασικές μηχανές αναζήτησης όπως Google ή Bing, αλλά και μέσω φωνητικής αναζήτησης ή ερωτήσεων σε εργαλεία όπως το ChatGPT και το Google SGE (Search Generative Experience). Το SEO-AI αποτελεί εξέλιξη της παραδοσιακής βελτιστοποίησης (SEO), ενσωματώνοντας τα νέα πρότυπα αναζήτησης που βασίζονται σε συστήματα τεχνητής νοημοσύνης.
Η λύση της Nelios προσαρμόζει ολόκληρο το ψηφιακό οικοσύστημα ενός ξενοδοχείου — από τις ρυθμίσεις server και τα metadata, μέχρι το περιεχόμενο και την εμπειρία χρήστη (UX) — ώστε να είναι φιλικό τόσο προς τους ανθρώπους όσο και προς τα AI μοντέλα. Παράλληλα, ενισχύεται η αξιοπιστία του brand μέσα από αναφορές και σήματα εμπιστοσύνης στο διαδίκτυο.
Οι τρεις πυλώνες του SEO-AI οικοσυστήματος
- SEO (Search Engine Optimization): Ενίσχυση της κλασικής ορατότητας σε Google και Bing.
- AEO (Answer Engine Optimization): Προσαρμογή σε φωνητικές αναζητήσεις και έξυπνα snippets.
- GEO (Generative Engine Optimization): Εμφάνιση σε απαντήσεις από εργαλεία AI, όπως το ChatGPT και το Google SGE.
Σύμφωνα με την έκθεση Amadeus Connected Journeys, οι ταξιδιώτες που αναζητούν έμπνευση μέσω AI αυξήθηκαν κατά 60% το 2025, ενώ η Grand View Research προβλέπει ότι η αγορά της τεχνητής νοημοσύνης στον τουρισμό θα εκτιναχθεί από 3,37 δισ. δολάρια το 2024 σε 13,87 δισ. δολάρια το 2030.
«Τα ξενοδοχεία που θα είναι στρατηγικά βελτιστοποιημένα και στα δύο οικοσυστήματα – το παραδοσιακό Search και το AI Search – θα είναι εκείνα που θα εμφανίζονται συχνότερα στις απαντήσεις των ταξιδιωτών.»
Ο Δημήτρης Σερίφης, CEO της Nelios, υπογράμμισε ότι η εταιρεία δεν αντιμετωπίζει την AI ως μόδα, αλλά ως στρατηγικό μοχλό καινοτομίας. Μέσα από το SEO-AI hotel accelerator, η Nelios βοηθά τα ελληνικά ξενοδοχεία να εξασφαλίσουν τη θέση τους στη νέα εποχή της γενετικής αναζήτησης, όπου οι μηχανές τεχνητής νοημοσύνης «θυμούνται» τα brands που είναι ουσιαστικά και χρήσιμα για τον ταξιδιώτη.