Αύξηση 4% κατέγραψαν οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo τον Σεπτέμβριο του 2025, ενώ συνολικά για το εννεάμηνο του έτους σημειώθηκε άνοδος 7,6%. Παρά τις πολυδιάστατες προκλήσεις, ο Όμιλος διατήρησε σταθερή αναπτυξιακή πορεία, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα και ευελιξία του επιχειρηματικού του μοντέλου.
Σταθερή ανάπτυξη στην Ελλάδα και την Κύπρο
Στην Ελλάδα, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας αυξήθηκαν κατά 6% τον Σεπτέμβριο του 2025, ενώ για το εννεάμηνο η αύξηση έφτασε το 9%. Η κατηγορία των σχολικών ειδών συνεχίζει να επηρεάζεται από τη χαμηλή γεννητικότητα και τη μείωση του μαθητικού πληθυσμού, ωστόσο ο Όμιλος αντιμετωπίζει το φαινόμενο με διαφοροποίηση προϊόντων και ενίσχυση κατηγοριών για ευρύτερες ηλικιακές ομάδες.
Στην Κύπρο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5% τον Σεπτέμβριο και κατά 8% συνολικά στο 9μηνο, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ενίσχυση του ομίλου. Οι επιδόσεις των καταστημάτων και στις δύο αγορές υποστηρίζουν δυναμικά την οργανική ανάπτυξη του Jumbo, παρά τις δημογραφικές αντιξοότητες.
Εξελίξεις σε Ρουμανία και Βουλγαρία
Στη Ρουμανία, η πρόσφατη αύξηση του ΦΠΑ από τον Αύγουστο του 2025 απορροφήθηκε, ώστε να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα και η ισχυρή σχέση τιμής-ποιότητας. Οι πωλήσεις παρέμειναν σταθερές τον Σεπτέμβριο, ενώ συνολικά στο 9μηνο αυξήθηκαν κατά 6%. Στη Βουλγαρία, οι πωλήσεις διατηρήθηκαν στα περυσινά επίπεδα για τον Σεπτέμβριο και σημείωσαν αύξηση 3% στο 9μηνο, εν μέσω ανησυχιών για πιθανές πληθωριστικές πιέσεις λόγω της ένταξης της χώρας στην Ευρωζώνη.
Σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, η Jumbo συνεχίζει να αποδεικνύει τη δύναμη του επιχειρηματικού της μοντέλου, με έμφαση στη διαφοροποίηση και τη σταθερή ανάπτυξη.
Η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας και της αξίας για τον καταναλωτή, ενισχύοντας τη θέση της στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.