Η LVMH εξετάζει την πώληση του Marc Jacobs – Προχωρημένες συνομιλίες με επενδυτές

Η LVMH διαπραγματεύεται την πώληση του Marc Jacobs, με ενδιαφέρον από επενδυτικά σχήματα όπως η Bluestar Alliance και η Authentic Brands.
LVMH

Ο όμιλος LVMH του Μπερνάρ Αρνό βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις για την ενδεχόμενη πώληση του οίκου μόδας Marc Jacobs, σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters και της Wall Street Journal. Μεταξύ των ενδιαφερόμενων βρίσκονται οι Authentic Brands Group (ιδιοκτήτρια της Reebok), WHP Global και ο επενδυτικός όμιλος Bluestar Alliance.

Η Bluestar Alliance, που απέκτησε πρόσφατα την Off-White από τη LVMH, εμφανίζεται πρόθυμη να καταθέσει προσφορά αποτίμησης κοντά στο 1 δισ. δολάρια. Η Authentic δεν σχολίασε τις πληροφορίες, ενώ η WHP δεν απάντησε άμεσα. Η LVMH και ο οίκος Marc Jacobs επίσης δεν έχουν προβεί σε δηλώσεις.

Αναδιάρθρωση χαρτοφυλακίου από τη LVMH

Η LVMH, που έχει επενδύσει σε πολλές επώνυμες φίρμες μόδας, επανεξετάζει το χαρτοφυλάκιό της τα τελευταία χρόνια. Το 2023 προχώρησε στην πώληση της Off-White και το 2024 η Stella McCartney επαναγόρασε το ποσοστό που κατείχε η LVMH στον οίκο της. Η ίδια παραμένει σύμβουλος της εταιρείας σε ζητήματα βιωσιμότητας.

Ένας τολμηρός οίκος με αμερικανική ταυτότητα

Ο οίκος Marc Jacobs ιδρύθηκε το 1984 από τον ομώνυμο σχεδιαστή και έγινε γνωστός για τον τολμηρό, εκλεκτικό του χαρακτήρα. Το 1997, η LVMH προσέλαβε τον σχεδιαστή ως επικεφαλής της Louis Vuitton και απέκτησε μερίδιο στην προσωπική του φίρμα.

Αυξημένη κινητικότητα στον χώρο της πολυτελούς λιανικής

Η πιθανή συμφωνία εντάσσεται σε ένα ευρύτερο κύμα εξαγορών και συγχωνεύσεων στον τομέα της πολυτελούς μόδας. Νωρίτερα φέτος, η Prada εξαγόρασε την Versace από την Capri Holdings σε μια συμφωνία 1,4 δισ. δολαρίων.

Προκλήσεις για τη LVMH εν μέσω αβεβαιότητας

Παρά τις δυσκολίες, όπως η ύφεση στην Ευρώπη και η πιθανότητα νέων δασμών από τις ΗΠΑ, η μετοχή της LVMH κατέγραψε άνοδο, καθώς διαφαίνονται ενδείξεις ανάκαμψης στην κινεζική αγορά. Οι πωλήσεις του ομίλου στο δεύτερο τρίμηνο του 2025 ήταν ελαφρώς κάτω των εκτιμήσεων, περιλαμβάνοντας προϊόντα όπως τσάντες Louis Vuitton, φορέματα Dior και σαμπάνια Moët & Chandon.

Αν και τα αποτελέσματα δεν ήταν εξαιρετικά, υπήρχαν αχτίδες ελπίδας.

Άνταμ Κόκραν, Deutsche Bank