Συνεργασία στρατηγικής σημασίας μεταξύ Porto Carras και SWOT Hospitality

Το Porto Carras ανέθεσε στη SWOT Hospitality τη διαχείριση του Meliton και του γηπέδου γκολφ, σηματοδοτώντας νέα εποχή για το ιστορικό θέρετρο.
Porto Carras

Μια νέα συνεργασία που αναμένεται να επαναπροσδιορίσει την πολυτελή φιλοξενία στη Βόρεια Ελλάδα ανακοίνωσαν το Porto Carras Grand Resort και η SWOT Hospitality. Η συμφωνία περιλαμβάνει την ανάθεση της διαχείρισης του ξενοδοχείου Meliton και του Porto Carras Golf στη SWOT, ενισχύοντας τον στόχο του θέρετρου για παγκόσμια αναγνώριση και αριστεία στον τουρισμό.

Εμβληματικός προορισμός με νέες φιλοδοξίες

Το Porto Carras Grand Resort, ιστορικό θέρετρο που καθιέρωσε τη Χαλκιδική στον χάρτη της πολυτελούς φιλοξενίας, εκτείνεται σε παραθαλάσσια έκταση 9 χιλιομέτρων και περιλαμβάνει μονάδες υψηλής αισθητικής, όπως τα ξενοδοχεία Meliton και Sithonia. Το συγκρότημα φιλοξενεί τη μεγαλύτερη ιδιωτική μαρίνα στη Βόρεια Ελλάδα και πληθώρα αθλητικών εγκαταστάσεων διεθνών προδιαγραφών.

Οι επισκέπτες απολαμβάνουν επίσης γήπεδα μπάσκετ και τένις, ιππικές διαδρομές, κέντρο θαλασσοθεραπείας και spa, καζίνο, οινοποιείο και premium γαστρονομικές επιλογές, ενισχύοντας τη συνολική εμπειρία φιλοξενίας.

Όραμα και στρατηγική εξέλιξη

Στο Porto Carras, στόχος μας είναι να προσφέρουμε τουριστικές εμπειρίες υψηλής ποιότητας μέσω των πολυτελών μας ξενοδοχειακών μονάδων. Προς αυτή την κατεύθυνση, προχωρήσαμε στη συνεργασία με τη SWOT Hospitality, φιλοδοξώντας να δώσουμε ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στις προοπτικές του Porto Carras.

Sergei Smirnov

Η νέα συνεργασία εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής εξέλιξης του resort, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του στη Μεσόγειο και την προσέλκυση απαιτητικών επισκεπτών από όλο τον κόσμο.

Η συνεργασία αυτή επιβεβαιώνει τη θέση της SWOT Hospitality ως ηγετική δύναμη στον ξενοδοχειακό κλάδο της Ελλάδας.

Στέλιος Κουτσίβιτης

Η SWOT Hospitality, με αποδεδειγμένη εμπειρία στη διαχείριση πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων, αναλαμβάνει ένα σημαντικό έργο που ενισχύει τη διείσδυσή της στην premium αγορά, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της προσήλωση στην ποιότητα, την εξειδίκευση και την ανάπτυξη.