Η εξυπηρέτηση πελατών ως εργαλείο πωλήσεων και πιστότητας

Η Foundever δείχνει πως η εμπειρία πελάτη ενισχύει τις πωλήσεις και τη διατήρηση πελατών μέσω 5 στρατηγικών μεθόδων και τεχνολογίας.
εξυπηρέτηση πελατών

Η Foundever®, παγκόσμια ηγέτιδα στον τομέα της εμπειρίας πελατών (CX), δημοσίευσε νέα μελέτη με τίτλο «From touchpoint to transaction: How to use CX to fuel sales & retention», αναδεικνύοντας τον καθοριστικό ρόλο της εξυπηρέτησης πελατών στην επιχειρηματική ανάπτυξη.

Η εξυπηρέτηση πελατών ως στρατηγική αξία

Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά και την αφοσίωση προς την επωνυμία. Η Foundever τονίζει πως η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι πλέον απλώς υποστήριξη, αλλά σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Πέντε στρατηγικές που μετατρέπουν την CX σε μοχλό ανάπτυξης

  1. 1

    Εξυπηρέτηση χωρίς πίεση

    Η παραδοσιακή, πιεστική πώληση δίνει τη θέση της σε συμβουλευτική προσέγγιση, βασισμένη σε αυθεντική και προσωποποιημένη επικοινωνία. Τα CX δεδομένα επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να εντοπίζουν σημεία βελτίωσης και να προσφέρουν στοχευμένες λύσεις.

  2. 2

    Από την πλοήγηση στην αγορά

    Η πολυκαναλική εξυπηρέτηση και η προδραστική αλληλεπίδραση, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, ενισχύουν τις μετατροπές, ακόμα και σε πελάτες με χαμηλή πρόθεση αγοράς.

  3. 3

    Αφοσίωση πριν την αγορά

    Η δημιουργία εμπιστοσύνης ξεκινά από την πρώτη επαφή. Οι επιχειρήσεις που επενδύουν στη συνεχή και προσωποποιημένη υποστήριξη αυξάνουν τις πιθανότητες δημιουργίας σταθερής πελατειακής βάσης.

  4. 4

    Τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποίηση

    Η αξιοποίηση εργαλείων AI βελτιώνει την απόκριση και την ποιότητα εξυπηρέτησης, ενώ η ανθρώπινη παρέμβαση παραμένει κρίσιμη σε σύνθετες περιπτώσεις.

  5. 5

    Αποτελεσματική μέτρηση CX

    Οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιολογούν την εμπειρία πελάτη με δείκτες πέρα από τους παραδοσιακούς KPI. Με τη χρήση του CSAT, NPS, CLV και συμπεριφορικών στοιχείων, αποκτούν μια ολιστική εικόνα του πελατειακού ταξιδιού.

Η Foundever επιβεβαιώνει ότι οι CX στρατηγικές αποτελούν καταλύτη για αυξημένες πωλήσεις και ενίσχυση πιστότητας, δεσμευόμενη να προσφέρει καινοτόμες λύσεις που ενδυναμώνουν τις επιχειρήσεις παγκοσμίως.

Σε μια αγορά, όπου οι πελάτες αποζητούν εξατομικευμένη, άμεση και ουσιαστική επικοινωνία, η εξυπηρέτηση πελατών (CX) παύει να είναι μια υποστηρικτική λειτουργία, αλλά γίνεται στρατηγικό εργαλείο ανάπτυξης

Αθανάσιος Καρύδης