Πιλοτική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για άτομα με προβλήματα επικοινωνίας

Νέα πλατφόρμα της ΑΑΔΕ με βιντεοκλήση και νοηματική για πολίτες με δυσκολίες επικοινωνίας.
ΑΑΔΕ

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) λανσάρει πιλοτικά μια καινοτόμα πλατφόρμα εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης, ειδικά σχεδιασμένη για άτομα με δυσκολίες στην επικοινωνία. Η νέα υπηρεσία αξιοποιεί τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, προσφέροντας ισότιμη πρόσβαση σε φορολογικές υπηρεσίες.

Ψηφιακή εξυπηρέτηση με υποστήριξη τεχνολογίας AI

Η εξυπηρέτηση πραγματοποιείται μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) και της πλατφόρμας myAADElive, με δυνατότητα υποστήριξης για:

  • Θέματα Εισοδήματος
  • Μητρώο
  • Χορήγηση ΑΦΜ και Κλειδάριθμου ή μόνο Κλειδάριθμου

Η πλατφόρμα ενσωματώνει τεχνητή νοημοσύνη για αυτόματη μετάφραση και υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο.

Υπηρεσίες προσβασιμότητας

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην υποστήριξη ατόμων με αναπηρία, με χαρακτηριστικά όπως:

  • Αυτόματους υποτίτλους στα Ελληνικά σε πραγματικό χρόνο
  • Διαδικτυακή διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα
  • Αυτόματη μετάφραση σε ξένες γλώσσες όπως Αγγλικά, Γαλλικά, Ρωσικά, Ουρντού, Αραβικά, Τουρκικά και Φιλιππινέζικα

Διαθεσιμότητα και πρόσβαση

Η υπηρεσία παρέχεται με ραντεβού, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00 – 14:30, μέσω της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ, στις ενότητες «Ψηφιακές Υπηρεσίες» και «Προσβασιμότητα στην εξυπηρέτηση».

Ευρωπαϊκή καινοτομία και ελληνική τεχνογνωσία

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στον Ευρωπαϊκό Κόμβο Καινοτομίας για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση GR digiGOV-innoHUB, υπό τον συντονισμό του ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET. Την τεχνολογική υλοποίηση ανέλαβε η ελληνική πλατφόρμα Evenly, που ειδικεύεται στην συμπεριληπτική επικοινωνία.

Στόχος είναι η διασφάλιση ισότιμης εξυπηρέτησης για όλους τους πολίτες, μέσω της χρήσης τεχνολογιών αιχμής και τεχνητής νοημοσύνης.

Η πιλοτική εφαρμογή διαρκεί έως τις 15 Ιουλίου και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΚΕΦ της ΑΑΔΕ για πληροφορίες ή να υποβάλουν ηλεκτρονικά ερωτήματα μέσω του myAADE.